Sielunmessu


Hyvä, erittäin hyvä aihe, sillä heti on pakko kertoa, että kun minä kuolen, muistotilaisuudessa olisi mukavaa jos soitettaisiin tämä:

Biisi on minusta niin ihana ja tutustuin siihen silloin kun olin teini-ikäinen. Niin, onpa väliä sillä, mitä tapahtuu kuoltuani, mutta haluan kuvitella, että olen itse siellä mukana 😀 Sieluni tarkkailee tilaisuutta jostain sieltä katon rajasta. Se vaeltaa ja yrittää lohduttaa niitä, joilla on ikävä. Se istahtaa lempeäasti olkapäälle ja kuivaa kyyneleet. Se hymyilee ja yrittää kertoa sen, että älkää olko murheellisella mielellä, minulla oli oikein hyvä elämä ja elin sen joka ikisen hetken.

2 thoughts on “Sielunmessu

  1. Noin minäkin haluaisin oman lähtöni kuvitella. Että olisin kuitenkin vielä lohduttamassa niitä, jotka jälkeeni tänne jäävät. Jos nyt sattuvat minua kaipaamaan ja ainakin toivon niin.

    • Minäkin ajattelen niillä kaipaavilla lähinnä lapsiani…. Joita olen kyllä hyvin valmistellut. Meillä on kuolemisesta puhuttu ihan kuin mistä tahansa aiheesta!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s