Hyvä mieli ?


Hyvä mieli on asia, mikä on todella tärkeä, etenkin kun huomaa, että se hyvä mieli on kadoksissa? Joku vei sen tai jokin asia painoi sen niin alas, että sen nostamiseen tarvittaisiin nosturi!

Eilen vielä oli hyvä mieli, mutta illalla kaikki vaan meni persiilleen ja asioita ei ollut vain yksi, vaan oikein kaksin kappalein. Kun niitä sitten haudoin, siinä meni koko yö ihan reisille.

Ensin minun mieleni matalaksi vei eräs työasia. Kaiken piti olla kunnossa ja sitten sain yhden ainokaisen viestin, mikä hajotti koko jutun. Nyt minun olisi se saatava ratkaistuksi se ja aikaa ei ole paljon. En ollenkaan pidä koko jutusta. Minä siis olisin jo ratkaissut sen, mutta vastapuoli ei vastaa viesteihin. Siis, vaikka rakastan työtäni, niin nyt se taas näyttää paskimman puolensa.

Toinen juttu on Peetu! Kaikesta huolimatta, minua rassaa ihan älyttömästi se, että hänellä on se haku siellä seksisivustolla! Miksi, niin siksi, että olettaa minun olevan siitä tietämätön ja koska väittää kaiken aikaa, että ei voisi kuvitellakaan ketään muuta kuin minut, niin menee hiukan kiville. Tekisi mieli jotenkin keksiä keino, että tiedän, mutta miten tekisin sen? Nyt jo on kamala olo, että olen niin kettu, että tein itselleni tekaistun profiilin, minkä avulla pääsin ”stalkkaamaan”. Kaiken huippu, että vaikka olen sellanen ”nobody”, minulle sataa jo viestejä eli kyllä ihmiset elävät melkosessa puutteessa? Tänä aamuna menin koneelle ja ihmettelin, miksi Peetulta ei ollut yhtään viestiä? No, hän oli siellä sivustolla online-tilassa, joten varmaan ihan kivoja viestejä hänellä siellä….

En ole mustasukkainen vaan vituttaa se, kuinka olen taas oikeassa, kun ei kannata kehenkään luottaa. Eipä silti, että olisin luottanutkaan, sillai täysillä. Enhän ole itsekkään mikään pulmunen, koska viestittelen milloin kenenkin kanssa. En usko kuitenkaan siihen, että Peetu olisi ketään tavannut. Niin, ja kyllä sain häneltä sitten aamulla viestejä ja erittäin eroottisia ja minua koskevia… Silti jäin miettimään, että saiko pikkasen potkua sieltä sivustolta 😉

418674_4498840994945_1863323814_n_large

No, kyllä se tästä mieli vielä muuttuu, hyväksi ja sitten sitä osaa taas arvostaa!

2 thoughts on “Hyvä mieli ?

  1. Harmi, että hyvä mielesi hävisi noin nopeasti. Työasiat ovat kyllä välillä sellaisia, että saavat parhaimmankin mielen huonoksi. Kurjaa! En usko, että Peetu on saanut muualta potkua sinulle laittamiisi viesteihin. Ehkä hänellä on pakko olla jotain muuta, ettei kahlitse sinua liikaa. Ajattele, että se on omaksi parhaaksesi:)

    • Peetu on taas aisoissa 🙂 Mie pikkasen ”ripitin” sitä, että jos meinaa millään lailla minun kanssa hengailla, on oltava puhtaat paperit. Minä olin ihan rehellinen ja kerroin, miten löysin hänet. No, eipä ole enää…
      Silti, en luota häneen, en sillai mitä luottamuksella käsitän. Tässä suhteessa se ei kuitenkaan ole ihan niin tärkeää. Sen tiedän, että muita hänellä ei ole!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s