Sanan lasku


Aiheena oli sananlasku, mutta hah, enpäs tarttunutkaan siihen, vaan aloin laskea sanoja! No en, vaan kerron siitä kuinka en laske sanoja, en vaikka pitäisi, ainakin joskus, sillä toisinaan pienemmälläkin määrällä pärjäisi 😉

tumblr_mjr849r0Z31s46ecwo1_250_large

En pystyisi kirjoittamaan, jos minun pitäisi laskea sanoja tai kirjaimia. Ihan kamalaa. Muistan kun aikoinaan tekstiviestien laitto oli ”kallista” ja piti tarkkaan laskea, että käytti kaikki merkit siihen yhteen viestiin. Koskaan ei tullut mieleenkään, että olisi laittanut viestin ”OK”. Kun sitä sai kuitenkin 160 merkkiä naputtaa samalla hinnalla. Niinpä sitten jätettiin välit kokonaan pois ja kirjoitettiin joka sana alkamaan isolla kirjaimella. Ihan ei enää tartte sellaiseen mennä, mutta sekin aika tuli koettua.

Yleensä kun alan jaarittelemaan, viljelen sanoja runsaasti, sen kummemmin harkitsematta, ovatko ne kaikki tärkeitä vai suurin osa vain täytesanoja. Jos jotenkin laskisi, voisi edes editoida. Pudottaa puolet sanoista pois.

Minä kuitenkin rakastan sanoja! Ne ovat tärkeitä, joten mieluummin nautin niistä kuin lasken. Nautin monien sanoista, sillä joillain on kyky asetella sanat niin oikeaan järjestykseen, että se vaan tuottaa suunnatonta iloa.

Todella vähissä oli sanat tänään, kun lähdin Peetun luota. Meillä oli mukavaa, vaikka se paistaa koko ajan läpi, kuinka kiinni hän on minussa, kuinka hän pitää minua niin jumalattarenaan. Se on käsittämätöntä, vaikka nautinkin siitä, etenkin lempimisen suhteen, niin silti… Kun olin lähdössä, hän oli ihan maansa myynyt ja se harmitti minua. Yritin lohduttaa sanoilla, kerroin, että kääntäisi asian myönteiseksi, nauttisi siitä mitä on eikä murehtisi sitä, mitä ei ole!

Tosiasia on se, että hän haluaisi minut kokonaan, vaan minua ei saa kukaan kokonaan. Olen niin saamarin itsekäs, mustasukkainen itsestäni, että en voi antaa itseäni kenellekkään, en kokonaan. Peetulle olen antanut enemmän kuin pitkiin aikoihin kenellekkään!

2 thoughts on “Sanan lasku

  1. Luin vasta tän ensimmäisen, tai viimesen, postauksen ja HUH.
    Kivasti vaihdoit noin kepeästä ja iloisesta aiheesta noinkin..hmm..haikeeseen(?) aiheeseen.
    Tykkäsin 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s