Jotain VIHREÄÄ ?!


Eikä!!! En haluu, minä en tykkää vihreästä, en halua, en yhtään, en vähimmässäkään määrässä, eihän ole pakko, eihän, antakaa jollekin toiselle, ihan kelle vaan, mutta ei minulle, minä tulen vihreästä ihan sairaaksi, alan vihertää….

tumblr_mj5pttm0Cf1rmnksko1_1280_large

Juurikin näin! En kestä vihreää, en oikein missään muodossa. En voisi kuvitellakaan laittavani mitään vihreää vaatetta päälleni, sillä kutistuisin siihen paikkaan. En kirkasta enkä murrettua. No hyvä, sellainen myönnytys on, että on minulla sellainen villakangastakki, mikä on niiiiiin tumman vihreä, että se on melkein musta, huoh! Pimeässä kun sen kanssa kävelee, niin ok. Vaan kun halvalla sain.

Puoluekantani on puolueeton, joten voisinko olla jotain mieltä vihreistä??? Voisin, sillä jos olisin jollain puolella, niin heidän puolella joskus, ajoittain, jossain määrin, mutta en aina, en joka asiassa, joten se siitä. Mikään asia ei saa minua innostumaan, jos se menee jotenkin yli eli kaikkinainen vouhottaminen ja yhden asian kannalla olo on tukahduttavaa. Jokaisella jutulla kun on se kääntöpuolikin.

Vihreää teetä….ei, älkää tarjotko minulle!!! En ole teeihmisiä. No en sylje kuppiin, sillä joskus minulle maistuu ihan tavallinen tee, jos maha(pää) ei kestä kahvia. Kahviakin juon vain aamuisin. Muuten vesi kelpaa ja, ja, ja….hmmmm….olut, lurps. Oluttakin aika harvoin, kun sen haittavaikutukset ovat niin turvottavat.

Mistä en pääse eroon ja mikä on pakko sietää, niin silmäni, jotka ovat vihreät! Siis minussa sittenkin jotain vihreää!!!  Meidän suvun naisilla on vihreät silmät. Äidillänikin on ja tyttärelläni. Varmaan joskus tyttären tyttärelläkin…. Onneksi sen kestää, sillä harvemmin tuijottelen itseäni silmiin, aamuisin meikatessa, niin ja silloin tällöin on pakko – itseään on pystyttävä katsomaan silmiin, että voi olla rehellinen! Jos alan paeta omaa katsettani, olen varmasti tehnyt jotain pahaa…

4 thoughts on “Jotain VIHREÄÄ ?!

  1. Hassua, minulla on vihreät silmät, ei vanhemmillani, ei sisaruksillani, mutta tyttärellä ja hänen pojallaan perinne jatkuu.

    • Silmien väri on ihmeellinen asia, kun ei sitä voida edelleenkään vedenpitävästi selittää…. Meillä on pojilla taas isänsä siniset silmät!

  2. Samanlaisuus senkuin jatkuu! Minulla on tosin yksi vihreä neulemekko, jonka olen itse tehnyt, mutta juuri muuta vihreää en käytä. Silmäni ovat vihreät ja vihreää teetä en taatusti juo. Se on pahaa! Muuten juon kyllä aina teetä ja sitten sitä olutta…..

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s