Vahvin lääkitys


Kerkeenhän minä vielä tähän tarinaan, helmikuun viimeiseen haasteeseen. kun juuri tulin kotiin! Siis kenellä on vahvin lääkitys, se parhaiten nauraa – niinkö se oli???

Minä olin siis Peetun luona. Luoja yksin tietää, miten pelkäsin ja jännitin sinne menoa. Millään en olisi halunut mennä, mutta kuinkas sitten kävikään? Ajoin kaikessa rauhassa ja laitoin viestiä, milloin lähin ja sitten kun oli enää 60km matkaa. Joka kerta hän vastasi vain ok, ei mitään välisoittoja, missä viivyn tms. Kun soitin ovikelloa, olin aivan kauhusta jäykkänä ja sydän hakkasi tuhatta ja sataa. Hän avasi oven ja otti syliin. Riisuin takkini ja kävin istumaan ja olin paniikissa, että miten minä kerron sen, mitä olin tullut kertomaan? En mitenkään, sillä hän oli itse kiltteys. Oli laittanut minulle ruokaa, oli niin iloinen kun olin tullut. Hymyili ja oli äärettömän rauhallinen ja hyväntuulinen. Olin sanaton, kertakaikkiaan. Talutti sänkyyn ja rakasteli, niin kuin ei koskaan ennen. Ei yhtään poikkinaista sanaa, ei koko aikana, jonka siellä olin, sillä lähdin kotiin vasta tänään illan suussa. En päässyt aikasemmin, sillä me vaan….no, me vaan lemmimme. Liha on heikko, en kyennyt vastustamaan, eikä se kyllä käynyt mielessäkään.

Jossain vaiheessa me juttelimme, ihan pikkasen vaan, ja sain tietää, että hänellä on taas iso leikkaus edessä ja että lääkitystä on jouduttu nostamaan. En millään voinut ottaa puheeksi sitä, että mitä on käynyt, kun hän on taas oma itsensä??? Ei ollenkaan sitä levottomuutta ja kiukuttelua. Pelkäsin, että jos otan puheeksi sen, lumous haihtuu. Mielessäni laskin, että se johtui siitä lääkityksestä. Sanoinkin, että jos on tarkoitus päästä niistä eroon, eikö sitä voisi hiukan hitaammin kokeilla….

Kun olin välillä kotvasen yksin, olin hänen tietokoneella. Kävin omissa blogeissani ja lähtiessä menin poistamaan historiatietoja… Ups, ihan vahingossa sitten näin siellä hänenkin tiedot…tietenkin, koska hän ei osaa niitä poistaa. Mitä sitten näin, yllätti minut täysin. Hänellä on profiili deittipalstalla!?!? Olin ensin, että What? ja sitten minua hymyilytti. Itse asiassa olin jotenkin salaa tyytyväinen. Minä en olekkaan niin tärkeä, etteikö häntä kiinnostaisi muut. Olenhan hänelle sitä tolkuttanut, että tekisi jotain ja koska on ihana mies, hänelle olisi kyllä käyttöä. Siis, hän ei sittenkään ole ihan onneton.

Kun lähdin, hän sanoi, että rakastaa minua, eikä voi sille mitään ja kuinka tulee ikävä. Hymyilin hänelle, ja sanoin, että silti pitää muistaa elää hymyillen! Ei elämää tartte niin vakavasti ottaa. Lähdin jotenkin levollisin mielin, niin ja lupasin mennä uudestaan, milloin, sitä ei kukaan tiedä.

Kun tulin kotiin, menin katsomaan hänen profiiliaan… Hän oli sen laittanut sinne tammikuussa ja käynyt siellä viimeksi, heti kun olin lähtenyt. Kovasti oli viestejä laittanut muille ja hänkin oli saanut – en ihmettele. Muutaman hyvän kuvankin oli laittanut sinne 🙂

Aika jännää seurata, mitä tuleman pitää. Pitäsköhän laittaa hänelle viesti… No, en nyt sentään!

4 thoughts on “Vahvin lääkitys

  1. Äärimmäisen vaikeaa, että Peetulla on noin vahvasti monta persoonaa. Ei tuollaiselle ihanuudelle voi sanoa, etten tule toiste ja sitten kun vallalla on se toinen mies, ei häntä halua edes nähdä. Tuskaista! Onneksi sait nauttia…..

    • Niin….kaikki ei vaan mene aina käsikirjoituksen mukaan. Onneksi en edes kertonut Peetulle, mikä oli minun aikomukseni….olisin jäänyt paljosta paitsi 🙂

  2. Minusta tuo on kaksinaamaista toimintaa Peetulta, että hän sanoo rakastavansa sinua ja samaan aikaan hakee uutta naisseuraa netistä. Ihme kaiffari.

    • Kiitos Minttu, kommentistasi. Minä olen avarakatseisempi. Ymmärrän, että Peetu käsitti menettävänsä minut ja siinä vaiheessa itsetunto on aika pohjalla. Itse olen häntä yllyttänyt seuran hakemiseen ja se on hienoa, jos saa mielenkiintoa. Silti, tiedän, ettei hänellä ole ollut ketään. Tai – vaikka olisikin, ei se millään lailla vaikuttanut…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s