Minä!


Minä, minä, ja minä, hitto ihan lempiaihe! Juu, ei kannata lukea eteenpäin, sillä minä olen niin minä, itteäni täynnä ja muutenkin aina vain jauhamassa siitä, mitä minulle kuuluu, miten minulla menee, miltä minusta tuntuu ja kuinka minä taas mieleni pahoitin, miten on paha olla, miten on hyvä olla. Minua on kohdeltu väärin ja se sanoi silleen ja minä sanoin tälleen.

Minulle kävi niin ja siitä seurasi sitä. Minun lapsuuteni oli niin sellaista, että ikinä en voi sitä unohtaa. Minun elämäni on kohdellut minua hyvin ja huonosti.  Minä en tykännyt siitä, eikä se tykännyt minusta. Miten minä itkin sen takia ja kuinka surullinen olin, kun se käyttäytyi niin. Miksi kukaan ei koskaan ymmärrä minua?

Minä kuitenkin ymmärrän minua, ainakin useimmiten. Minä olen kiltti minulle ja minä kuuntelen minua. Minulla on aikaa minulle ja minä viihdyn minun kanssa. Minusta tuntuu hyvälle olla minä ja kun minulla on paha mieli, minä lohdutan minua.

tumblr_mhan6ymo7B1s3lioco1_500_large

 

Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi! Niin, siinäpä purtavaa. Rakastan lähimmäisiäni, mutta en sillai järjettömästi, kuten en itseänikään. Sillai ihan sopivasti vaan 🙂

2 thoughts on “Minä!

  1. Järjettömät tunteet ovat tuhoisia. Kaikki äärimmilleenn viety on pelottavaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s