Tuhti!


Tuhti on aihe, mistä tulee heti mieleen Tuhti Täti! Niin ja heti alkajaisiksi varoitan lukemasta eteenpäin, sillä voi olla että menee herne nenään!!!!

Tuhti on sitä, kun ruokaa on niin paljon, että pahaa tekee, siis minua. Olen aina ihmetellyt sitä, miksi elämä pyörii pääasiassa ruuan ympärillä? Aina pitäisi olla syömässä ja paljon. Syöminen tuntuu olevan useimmille ainoa hyvän olon tuottaja? Ota lisää, mikäs on kun ei kelpaa ja ruokatunti on päivän paras hetki ja mitäs tänään syötäis?

Sitten se toinen puheenaihe, kun tarttis laihduttaa, mutta kun se on niin vaikeaa. Nykyään kuulee silti enää vähemmän sitä, sillä lihavuus, anteeksi, se kun on tuhti, tuhdissa kunnossa, onkin ihan normaalia. Suurin osa väestöstä on lihavia, ylipainoisia!!! Saako siitä sanoa? EI!!! Jos menee sanomaan jollekin, että oletpas sinä lihava…äh, tarkoitan siis TUHTI, niin herra varjele, helvetin tulessahan sitä palaa, kun sillä lailla menee loukkaamaan.

Olenko sitten sanonut? No, en tietenkään, ei tulisi mieleenkään olla niin tomppeli. Silti, minulle, joka olen normaalipainoinen(kts painoindeksi), en siis laiha vaan painoni on NORMAALI, saa mennen tullen olla huomauttelemassa painostani ja ulkoisesta olemuksestani! Kukkakeppi on sieltä typerämmästä päästä. Kuivan kesän oravaksikin on nimitelty…. No, olisko tälläinen parempi:

6c1af63c6d3b11e286b922000a9f14cd_7_large

Miksi en ole tuhti? Minulla ei ole koskaan ollut tarvetta syödä siksi, että se tuottaisi mielihyvää. Saan mielihyvää ihan muista asioista. Jos syön liikaa, minulle tulee huono olo. Jos syön raskasta ruokaa, minulle tulee huono olo. En tykkää makeasta enkä rasvaisesta. Olen aina ollut aika nirppanokka ja minulla on hyvin valikoiva ja yksinkertainen maku. Aineenvaihduntani on konstikas ja minun on elettävä sen mukaan. Sairastamani syöpä hillitsee myös sitä, mitä suuhuni laitan. On syötävä niin, että elimistöni pysyy tasapainossa.

Ne ihmiset, jotka ovat TUHTEJA, saavat minun puolesta syödä vaikka kuin, olla ihan minkä näköisiä tahansa, mutta voisivat sitten pitää mölyt siellä mahoissaan. Saanko olla tuhditon,  joskaan en tahditon, ollakseni vain normaalipainoinen, mikä tuntuu epänormaalille, tässä tuhtien maailmassa 😀

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s