Sivuääniä


Ovatko ne sivuääniä, harhoja vai omantunnon naputuksia, jos kuulee jotain mitä milloinkin ja mitä muut eivät kuule??? Minä kuulen aina ja tämän tästä jos vaikka mitä.

Eilen sain viestin Peetulta, että on sairaalassa. Tänään tuli viesti, että kipuhoito ei onnistunut. No, enkös minä heti kuullut sen syyttävän sävyn… Jos olisimme olleet yhdessä, jos minä olisin jaksanut, niin hänkin olisi, ehkä…

Kesken työpäivän soi puhelin oudosta numerosta. Vastasin ja siellä oli Erttu, vanha rakkauteni hänkin. Soitti sairaalasta! Ei, minä en halua olla mikään sosiaalityöntekijä. Sain soperrettua, että en ole nyt paikassa, missä voisin puhua. Haluaa minun soittavan… Kerään voimia ja rohkeutta.

Haluan vain olla, elää oma itsenäistä(itsekästä) elämääni, pitää hauskaa joskus jonkun kanssa ja nauttia olostani. Minä en jaksa ihmisiä ympärilläni, jotka aina haluavat minusta jotain, ovat niin tuskaisia, voimattomia ja raskaita. Vaikka olen vahva(?), en kykene, en pysty pitämään ketään pystyssä, enkä halua, sillä silloin kaadun itse.

tumblr_mamq85zRCF1qb8ugro1_500_large

Suljen korvani sivuääniltä ja kerron vain tarinan päivässä!

2 thoughts on “Sivuääniä

  1. Turha kuunnella sivuääniä Peetun osalta. Vaikka olisit jaksanut olla hänen vierellään, eivät ne kivut minnekään olisi kaikonneet. Ja tämä on ihan omakohtainen kokemus. Vaikka kuinka koetan olla vieressä ja rakastaa, niin kun sattuu niin sattuu…..

  2. Juu, ei pitäisi, vaan kun silti… kun aiemmin kaikki meni niin hyvin, hoidot onnistuivat ja niitä tarvitsi harvemmin, kun hän niin eli minusta!? Nyt sitten ei… ja se on kai minun vika…vaan kun en voi elää niin, että minusta eletään.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s