Liekki


Liekki se leimahtaa, sillai WuH ja palaa iloisesti isolla roihulla, kunnes hiipuu….

Minun elämä on ollut täynnä liekkejä. Osa on hiipunut itsekseen, osa taas on niitä, jotka ovat vaan ajan kanssa pitänyt tukahduttaa, niin että toisinaan on ollut naama jotenkin noessa.

Nyt, minulle kuitenkin tulee mieleen Mariskan biisi …

Joka ikinen kerta kun minä sitä kuuntelen(autossa sattumalta), siitä tulee mieleen mies, johon olin niin rakastunut. Vaikka se nyt ei mennyt ihan samalla lailla, niin kyllä minä sen biisin aina siihen yhdistän. Nousee aina mieleen, sydäntä särkee, mutta ehkä se liekki on jo lämmennyt käden lämpöiseksi.

Tämä samainen mies laittaa minulle viestiä, aina tämän tästä. Viimeeksi tänä aamuna me ”keskustelimme”. Yritin olla ihan neutraali, mutta hän tilitti tuntojaan minulle, etenkin siitä, ettei sen naisystävän kanssa mene oikein hyvin. Pyyteli anteeksi avautumistaan ja annoin olla. No, yritin antaa neuvoja, minä paraskin parisuhdeasiantuntija(!). Loppujen lopuksi vihjaisi jotain… juuen halua ymmärtää…

Mies on Jerry, minun liekkini. Nyt on oltava niin kuin ei olisikaan. Jos kertoisin Tomille, hän joko tappaisi minut tai sitten Jerryn 😀 Kun jo viimeeksi varoitti minua haksahtamasta, edes haaveilemasta koko miehestä.

Joten laitanpa kädet ristiin ja katson tuulta päin…ei syty, ei syty….

Helmikuun Tarina päivässä tämä oli….ja niin kun minun piti olla kertomatta mitään omista omituisista ja sekavista parisuhdekiemuroista!

2 thoughts on “Liekki

  1. Nyt on pakko mainita, että sana Liekki päätyi listaan just siten, että kuulin Mariskan biisin autossa. 🙂

    Voihan Jerry, se kyllä sekoitti sun sydämen ihan täydellisesti. Toisaalta kivaa, toisaalta kamalaa, kun asiat sitten kuitenkin meni niinkuin meni.

  2. Hah, Liekki on liekki vai leikki 😀 Ihan miten vaan!

    Kivaa ja kamalaa yhtäaikaa, ei ikinä tylsää! Juuri siksi toivoisin, että olisi joskus, edes hetken, sellainen tylsä hetki!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s