Kaksin käsin


Aina, kaksin käsin, ei vain toisella kädellä, teen kaikkea! Heti alkajaisiksi tulee mieleen suunnaton ahneus, että kahmii kaikkea kaksin käsin, saadakseen oikein paljon 😀

Halata pitää molemmilla käsillä, niin että tuntuu, siis niitä joita haluaa halata, erityisiä ihmisiä, jotka haluu niin lämpimään haliin, että siihen tarvitaan molemmat kädet. Voi sitä tietysti vain toisellakin kädellä, kevyesti koskettaa, mutta ei se halin kriteerejä täytä.

Kaksin käsin koskettaa myös niin, että olen molempikätinen. Kykenen aika sujuvasti käyttämään molempia käsiä. Kirjoitan oikealla, mutta vastaan aina puhelimeen vasemmalla. Syön ja juon ihan kummin vaan, mieluummin vasemmalla. Kerään marjoja kaksin käsin. Tutkimusten mukaan minun tulisi olla keskittymishäiriöinen ja biseksuaali. Heh, no keskittymisessä on toisinaan ongelmia, mutta että biseksuaali… Kyllä minä olen ihan miehiin vain kallellaan 😉

0c962b791f26952530ba9853999ec4fb_largeSiinä oli eka aihe, 1.helmikuuta! Ihan vaan sen takia, etten jauhaisi täällä kaiken aikaa tylsiä parisuhdejuttuja, niin otin Aakkostarinoilta Tarina Päivässä-haasteen ja koitan nyt sen pohjalta juttua vääntää. Voi olla, etten ihan joka päivä innostu, mutta katsotaan, mihin rahkeet riittää 🙂

4 thoughts on “Kaksin käsin

  1. Mä nuorempana onnistuin saamaan oikean käteni pakettiin useammin kuin kerran. Koululaisena se pakotti opettelemaan kirjoittamisen myös vasemmalla kädellä. Nyt kun olen jo vanhempi ja vähemmän tapaturma-altis, niin luulen, ettei se kaksin käsin kirjoittaminen enää sujuisi. Ei ole ollut tarvetta edes yrittää.

    Molempikätisyydestä on kyllä hyötyä joissain tilanteissa. 🙂

    • Minä olen ollut aina niin kovaluinen, etten onnistunut särkemään itteäni, muuta kuin naarmuilla ja mustelmilla.
      Niin, molempi parempi ja kaksin käsin 😉

  2. Myös minä olen molempikätinen. Pääasiassa kuitenkin vasuri, mutta kaikki käsitöihin liittyvät jutut teen oikealla kun kukaan ei osannut vasemmalla opettaa, samoin leikkaamisen koska kun olin lapsi, meillä ei ollut vasurin saksia. Myös lusikka minulla on aina vasemmassa kädessä. Kännykkää taas hoidan aina oikealla kädellä. Mutta tuo on totta, että kaksin käsin pitää halata!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s