Viestejä vai ei….


Onko helpottanut vai ei, siinäpä kysymys? Kun Peetu tuntui rauhoittuvan, hän laittoi ihan fiksun viestin toissa päivänä. Eilen aamulla vastasin siihen ihan yhtä fiksusti. Sen jälkeen sittebn syvä hiljaisuus…. Illalla olin jo huolissani, että onkohan kaikki hyvin? En vaan voi sille mitään, että kannan huolta ja niin laitoin tekstarin, koska oli lasten kanssa tien päällä. Hän vastasi pitkällä tekstarilla kuinka haluaa minut sinne, pariksi päiväksi jne. Olin ihan kujalla!!!!

Kun tulin kotiin, vastasin hänelle sähköpostilla, sillä en jaksanut naputtaa tekstaria. Kiltisti kerroin, etten nyt pääse, koska minulla on jo kaikki päivät niin täyteen buukattu. Voisin kyllä joku kerta tulla kun on vielä lomiakin. Ei vastausta. Syvä hiljaisuus. Peetun kohdalla se on enemmänkin outoa ja se alkoi ahdistaa minua. Menin nukkumaan ja minun oli tosi vaikea olla. Toisaalta olin onnellisempi kuin koskaan, siitä, että saan olla itekseen, käpertyä omaan sänkyyni ihan omassa rauhassa. Silti, hengitys oli todella raskasta ja vaikka kuinka yritin rentoutua, se ei tuntunut auttavan. Olin sängyssä ja olo oli kuin olisin juuri juossut pikataipaleen. Yöllä heräsin! Oli pakko lukea tunnin verran kirjaa, kunnes sain uudestaan unen päästä kiinni.

Nyt, oikeastaan toivon, etten kuulisi Peetusta mitään. Kun minua niin arveluttaa se hänen ailahtelevaisuus. Toisaalta, kannan kyllä huolta…

X1KPbmDIt8U_large

 

Onneksi lapsillani menee ihan kiitettävästi, Tytsä on ollut nyt vävykin kanssa 1v4kk ja siitä 1kk kihloissa. Pelimies on ollut omansa kanssa jo puoli vuotta!

2 thoughts on “Viestejä vai ei….

  1. Onnittelut teidän nuorille!
    Toivotaan, että tilanne Peetun kanssa tasoittuu ja voitte olla edes ystäviä.

    • Kiitos!
      Kuulostelen tilannetta. Minä haluaisin olla ystävä, mutta annan nyt Peetun rauhoittua. Minua hirvittää se soutaminen ja huopaaminen.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s