Minun reviirini!


Pakko avautua, vaikka ei pitäisi, mutta kun olen niin kamala!

Peetu on ollut meillä nyt pian viisi päivää!!! Olenko ollut kiva, onko meillä ollut mukavaa? Ei! Olen hirviö!  Minä en jaksa. Peetu on kiltti ja ihana, mutta – hän on minun reviirilläni, minun arjessani! En kestä sitä! Tulen hulluksi tai sitten hän tulee, koska olen niin kamala.

Miksi minä en ikinä usko, etten minä osaa, en kykene olemaan parisuhteessa 😦 Olen jakanut arkeni vain lasteni isän kanssa ja sen jälkeen kaikki yritykset ovat menneet ketuiksi. Minulle riittäisi vain hetkittäiset tapaamiset, jonka jälkeen voisin palata omiin oloihini. Olen niin tottunut hoitamaan arkeani, käymään töissä ja hääräilemään kaikkea kaiken aikaa, että en saa millään sovitettua siihen miestä.

Luulin, että olen ihan outo, mutta olen nyt kuullut, että minunlaisiani on muitakin. Eilen viimeksi tapasin ihanan, mahtavan naisen, joka kertoi, kuinka hänellä on miesystävä, mutta ei ikinä hänen kotiinsa tule ketään! Luoja, miten helpotti. Ihan kuin olisi taakka vierähtänyt sydämeltä. Tosin vain osin, sillä minua helpotti vaan se, että en ole ihan yksin tämän asian kanssa. Edelleen on iso ongelma se, miten kertoa se Peetulle, joka kärsii ja rakastaa 😦

Kun juttelin hyvän ystäväni, vanhemman naisen, kanssa, hän sanoi minulle, että tällä menolla vain särjen sydämiä. Niin, ja se on kamalaa. En minä halua sellaista! Minua ahdistaa, sillä en halua aiheuttaa kenellekään pahaa mieltä. Enkä millään muotoa ymmärrä, miksi miehet rakastuvat niin herkästi minuun, vaikka olen niin itsekäs ja oman tieni kulkija? En ollenkaan sellainen herttainen hoivaaja- tai emotyyppi.

394823_580795031935558_1773473951_n_large

Olen sata kertaa tolkuttanut, että minusta miehet ovat parhaita ystävinä! Rakastajaa voisin pitää, Rinssi oli juuri paras! Me vaan tapasimme yhden yön seudun ja sitten sain taas elää omaa elämääni. Kun se oma elämäni on vaan niin ihana, olen niin tyytyväinen siihen, enkä kaipaa siihen ketään, sotkemaan. Minusta vaan tulee kamala ärrimörri, rauhaton ja en pysty tekemään mitään kunnolla.

Kun tietäisin, kun löytäisin oikeat sanat kertomaan tämän kaiken Peetulle. Asiaa ei ollenkaan helpota se, että hänen elämänsä laatu on noussut todella, minun ansiosta ja miten sitten taas käy, jos…

8 thoughts on “Minun reviirini!

  1. Vaikea tilanne. 😦 En osaa sanoa muuta kuin sen, minkä itsekin tiedät. Mitä enemmän pitkität, sitä enemmän Peetuun sattuu. Mielesi tuskin tulee muuttumaan. Onko ihan mahdottomuus olla Peetun kanssa vain kevyesti silloin tällöin?

    • Niin on! Miten sitä aina ajautuukin näihin tilanteisiin 😦 En halua omassa kotona selvittämään tilannetta, koska en halua poikieni kuulevan. Odotan kun lähdemme yhdessä hänen luokseen, niin sitten…
      En kyllä usko, että hän kykenee sellaisiin satunnaisiin tapaamisiin. On niin paljon vakavammin kaiken ottava.

  2. Samastuin. Paljoa en ole parisuhteiluista kokemuksia kerännyt, mutta ne vähät ovat olleet vain vastenmielisiä. On ihanaa kun mies on siinä ja on kivaa viettää aikaa yhdessä, ihastelu on katkeran suloista… Mutta päällimmäinen tunne on aina ollut ahdistus. Kuin tekisin jotain luontoni vastaista.

    • Kiitos siili, kommentista!
      Minulla on ollut paljonkin suhteita, mutta ne kaikki päätyvät nopeasti siihen, kun minä en jaksa sitä kaiken aikaa yhdessä oloa!

  3. Minuun sattuu Peetun tuska, kun kerrot hänelle. Hän rakastaa ilmeisen vahvasti. Huoh, tätä elämää.
    Toivon edelleen kaiken menevän hyvin, teillä molemmilla!

  4. Olen kyllä sitä mieltä, että Peetu ymmärtää sinua jos kerran sinua rakastaa! Ei ketään voi kahlita ja sinä olet ollut niin kauan yksin, että sinun täytyy tottua yhdessäoloon. Selitä asia Peetulle, niin teillä molemmilla on helpompaa. Ja ellei ymmärrä sinua, ei hän ole sitten rakkautesi arvoinenkaan!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s