Rakastan, en rakasta ?


Noniin, sitten aiheeseen, joka kiinnostaa, siis olettaisin niin, koska minulta kysellään muutenkin kaiken aikaa, miten menee ja miten minun suhde voi????

Minä, äärimmäisen vaikea ihminen heti, jos aletaan puhua parisuhteesta!!! Suurimmalle osalle ihmisistä, parisuhde on normaali olotila. Ollaan kahden, lällälää… Minun vanhempani vaikka, jotka ovat olleet siinä symbioosissa 52v. Aina yhdessä ja jos toinen käy yksin kaupassa, niin eikö jo puhelimet soi! Kaikki asiat ovat yhteisiä ja kaikki jaetaan ja yksin olo on ihan käsittämätöntä, koska heti on kamala ikävä. Sinänsä kaunista ja herkkää, mutta minulle todella vierasta!

Niinpä, minä haluaisin olla itekseni. Se vaan on ihan paras vaihtoehto, koska itseni kanssa ei tule kinaa, saa olla just miten tykkää, en ärsytä itteäni, teen itseni kanssa vaan kivoja asioita ja voin olla hiljaa. Ei tartte oikein ottaa huomioon mitään.

Olen kuitenkin Peetun kanssa! Miksi? Siksi, että se mies on vaan niin ihana. Kiltti minulle ja kaiketi, siinä ylenpalttisessa rakkaudessaan, ymmärtää minua ja antaa minun olla. Hän ei enää kaiken aikaa kerro rakastavansa, sillä se ahdistaa minua. Tulee olo, että minunkin pitäisi? Enkä ole sellainen, joka jaksaisi liirumlaarumia. Tiedän ja tunnen, että hän rakastaa ja se riittää. Jos sitä tolkuttaa kaiken aikaa, minulle hiipii tunne, että sanoja, sanoja vain ja aina on heräämässä se ajatus, että se ei ole totta. En edes ehkä halua uskoa mihinkään kaiken kattavaan rakkauteen, sillä huonosti siinä on aina käynyt.

409745_400821599965653_1569429545_n_large

Minusta rakkaus ja rakastaminen parisuhteessa on aina jotenkin niin raastavaa. Jotkut ovat  ihan nirvanassa siitä. Minun kohdalla varmaan mikään muu ei ole aiheuttanut niin paljon surua, kuin rakastaminen. Voi olla, että sen takia olen hiukan arka sen suhteen. Osaan olla onnellinen ilmankin. Rakastan kuitenkin lapsiani eli sillai en ihan rakkaudeton ole. Kyllä Peetuakin, mutta en niin, en sillä suuruudella kuin hän minua, mikä minua pelottaa.

Hän tulee meille!Huomenna. Olemme yhdessä monta päivää, sillä ensi viikolla minä lähden hänen kanssaan hänen luokseen. Voi olla, etten enää jaksa siellä montaa päivää, mutta katsotaan. Liika läheisyys….

2 thoughts on “Rakastan, en rakasta ?

  1. Mä olen sitä mieltä, että moni avioliittokin olisi paljon onnellisempi ja onnistuisi hyvin jos puolisot asuisivat eri paikkakunnilla tai ainakin eri asunnoissa. Monet rakastavat toisiaan, mutta ne päivittäiset asiat eivät vain mene yksiin. Välillä ajattelen itsekin, että olisin paljon onnellisempi jos asuisimme eri osoitteissa. Hyvää jatkoa teille molemmille! Eläkää kuten parhaaksi näette!

  2. Näin on! Tiedän useita pareja, missä ei asuta samassa osoitteessa ja hyvin menee.
    Niin, ja olen usein sanonut, etten tartte miestä arkeani jakamaan, haluan miehen vain ”juhlahetkiin” ! Arkeni pyörii ihan omalla painollaan.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s