Ei helpota, ei…


Niinpä! Olen ihan vakaasti sitä mieltä, että nyt jos koskaan, minut voisi teljetä vaikka mihin, komero, äänieristetty, voisi olla oikein hyvä. Pois ei saisi päästää, ennen kuin villipyttykin olisi minulle kateellinen.

Joku minua vaivaa, kun edelleen ÄRSYTTÄÄ!!! Kaikki vanhat asiat ja lisää tulee kaiken aikaa, niin että oikein hyvin on tämäkin vuosi alkanut. Olen siis oikea positiivisuuden perikuva. Mihin minä olen kadonnut, kun tilalle on tullut varsinainen noita-akka?

Peetun luona ei menny putkeen. Kun menin sinne, jo matkalla alkoi ärsyttää, kun en kertonut hänelle, mihin aikaan lähen ja sitten hän soitteli. Miksi en kertonut, niin siksi, kun odottaa minua sitten tiettyyn aikaan. Tulee olo, että on ajettava tuli perseen alla, vaikka haluan ajaa miten huvittaa ja pysähtyä milloin haluan. NIin tein nytkin. Itse asiassa minulla oli matkan varrella treffit Vertin kanssa. Hän asuu juuri sopivasti sillai hollilla, että tapasimme kahvittelun merkeissä, niin ja sovimme yhestä työkeikasta, suunnittellimme sitä, sillä sellainen sopii parhaiten naamatusten. Olin oikein tyytyväinen. Kun pääsin Peetun luo, sanoin hänelle heti, että varo, olen sietämätön!!!! Eka riita oli jo silloin. Joka ei onneksi ollut pitkä ja sitten meillä olikin taas kaikki hyvin.

Seuraava ”ottelu” käytiin, kun minä sekosin! Selvisi asioita, jotka meni minulla jotenkin yli. Peetu siis kärsii tavattomasti kivuista, joihin on lääkitys! Kiva, siis helvetisti pillereitä, kaiken muun hoidon lisäksi. Minulla on pillerineuroosi! Siis ihan kamala, mikä taas johtuu vuosikymmenien ajan läheisen ihmisen lääkkeitten väärikäytöstä, mikä siis on jättänyt jälkensä. Voisin kirjoittaa aiheesta loputtomiin 😦 Joka tapauksessa, se kaikki paska kaatui minun niskaan sillai, että oikein itsekin pelästyin! Luulin hajoavani! Kerroin Peetulle, etten halua kuulla yhtään selitystä, sillä olen kuullut ne kaikki jo moneen kertaan ja tulen hulluksi, jos vielä joudun seuraamaan sitä, kun kaiken aikaa käydään purkilla. Peetulla tilanne on jotakuinkin hallinassa, mutta se kuinka riippuvainen hän on, niin se on pelottavaa. Joillekin se on ihan ok, mutta minä en kestä!

Matsi jatkui, aiheella, kun Peetu oli niin hermostunut ja levoton. Hänen kohdalla yritetään saada jotain pilleriä pois ja kun lääkitystä on vähennetty, se aiheuttaa vierotusoireita. Mies ei pysy aloillaan, vaan koko ajan on menossa ja no, valitan, mutta kun ei minulla ole sellaisenkaan sietoon kykyä. Aloin mennä itsekkin ihan ylikierroksilla. Sitten piti saada lääkkeitä niihin vierotusoireisiin….

Lopputulos oli se, että kun Peetu heräsi viimeisenä aamuna 05:30 ja alkoi keitellä kahvia ja aamupuuroja, minulta meni taas hermot! Nousin ylös, puin päälleni, ja aloin pakata. Sanoin, että lähden nyt ajoissa, koska ei voi nukkua, ajan kotiin ja nukun siellä. Taas tuli riita. Sanan miekka heilui, ja Peetu heitti minut ulos. Lähdin. Suljin puhelimen ja mikä oli helpottavinta, niin se, kun sain olla yksin. Rauhotun aina kun saan olla ihan yksin, omissa oloissani.

tumblr_mfvkcsfbcT1qgnkkbo1_500_large

En ole sanaakaan vaihtanut hänen kanssaan sen jälkeen. En ole kyennyt. Peetu on ihana, mutta minä en nyt juuri jaksa ketään. Olemme vaihtaneet tekstareita ja sähköposteja, lähinnä niin, että Peetu pommittaa minua koko ajan. On pyytänyt anteeksi lukemattomat kerrat ja haluaa sopia ja rakastaa… Voi, kun minä en nyt vaan jaksa. Odotan, että jotenkin tyynnyn….

2 thoughts on “Ei helpota, ei…

  1. Mä ymmärrän sua Kimmeli täydellisesti! Olet ollut vapaa niin kauan ja elänyt omien toiveidesi ja halujesi mukaan, että mies (vaikka kuinka ihana onkin) tuntuu varmasti välillä tosi rajoittavalta ja vaikealta. Varsinkin kun toisella vielä on kipuja (sen tiedän varmuudella, että yhdessäolo on välilllä helvettiä). Ymmärrän pelkosi lääkkeiden väärinkäytöstä, minä pelkään aina läheisteni alkoholinkäyttöä. Ja meillä taas tilanne on niin päin, että jos lääkkeet helpottaisivat oloa niin niitä ei oteta kun maha ei kestä…..Jokainen tarvitsee omaa aikaa aina välillä. Yritä saada Peetu ymmärtämään tilanne, niin elämänne voi jatkua yhdessä. Muutoin tulet kohta siihen tulokseen, että tämä oli tässä etkä kuitenkaan halua sitä?!
    Hyvää uutta vuotta kuitenkin ja kaikkea hyvää!

  2. Hienoa Sari, ainoa kommentaattorini 🙂
    Nyt alkaa taas helpottamaan, vaikka tunteekin itsensä välillä varsinaiseksi riivinraudaksi.
    Hyvää tätä vuotta sinullekin ja sitä hyvää….

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s