Sietokyky vilkuttaa punaista…


Noniin! Minulla on taas sietokyky heti ihan äärilaidalla! Miten voikin taas ÄRSYTTÄÄ kaikki!!!! Murrrr…

Nukun huonosti (täysikuu, sä ihme suurin olet öisen taivahan….) ja kun pyörin sängyssä, pää on ihan sekaisin, valtoimenaan niin paskoja visioita, että oikein pahaa tekee. Silti väsyttää ja ei jaksaisi öisin lukeakaan, etenkin kun Pienmies on nukkunut vieressä, kun Tytsä on ollut kylässä ja valloittanut veljensä sängyn.

ÄRSYTTÄÄ kaikki ihmiset, eri toten kaikki tyhmät ihmiset(ite oon niin viisas…) Millään ei jaksaisi kellee selittää päivänselviä asioita tai vastata yltiöpäisen typeriin kysymyksiin. Väkisinkin vastaa sillai, että on etkösienyttotakaantajuusenkintampio – äänensävyllä. Sillai taas tulee ihan väistämättä loukattua jotakin ja itellään on entistäkin ärsyttävämpi olo.

ÄRSYTTÄÄ kun hommat kusee, mikään ei toimi. Tulee olo, että jos en pakene autiolle luodolle, juoksen vauhdin kanssa pää edeltä seinään!

ÄRSYTTÄÄ, kun asetetaan vaateita. Tarttee tehdä sitä ja tätä, asetetaan aikarajoituksia ja ollaan niin tärkeitä. Minä teen, minä käyttäydyn kiltisti, mutta omalla tahdilla, omalla tyylilläni. Jos alkaa olla liikaa silmukoita kaulan ympärillä, alkaa kamppailu elämästä. Silloin Ärsyynnyn!

Vuosi on lopuillaan! Minulla alkaa tänään vapaat ja lähden – Peetun luo, johon olen myös ollut ärsyyntynyt. Kun olen oikein kiukkunen, en jaksa mitään enkä ketään, en sitä, että joku on ”riippuvainen” minusta. Aamulla sanoin hänelle suoraan, kun taas piti soittaa… Hän taas kertoi, että kuinka on ikävä…ja herpaannuin siitä…eikö minulla sitten ole? Vastasin suoraan, että ei ole! Se on tosi, sillä minulla on oikeesti päivät täynnä kaikkea. En ehdi sillai ikävöimään. Peetulla taas ei juurikaan ole mitään, niin aika menee ikävöimiseen. Minua se ahdistaa. Vaan kun sain sanottua ja Peetu ymmärsi sen, heti helpotti. Kunhan nähdään, niin voidaan puhua asioista ja sitten taas selkiintyy.

332984966168494779_jBPHXxt9_c_large

Upeeta Vuoden vaihdetta, itse kullekin säädylle!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s