Helppoa ja vaivatonta!


Olen palanut arkeen! Vietimme VIIKON yhdessä! Hän oli meillä ja yhdessä matkustimme hänen luokse. Koko ajan yhdessä ja yhtään ei tehnyt heikkoa. Peetu on kiltti, tavattoman kiltti minulle! Mie saan kiukutella sille, sanoa suoraan ja silti ei tartte kaiken aikaa pelätä, että jokin mene vikaan. Osaankohan kyllin arvostaa sitä, millainen aarre hän on?

Jotenkin aina välillä pelkään, että hän rakastaa minua niin paljon enemmän? Osaanko olla kyllin hyvä takaisin, osaanko rakastaa yhtä paljon? Tyhmiä mietteitä. Olen vaan jotenkin tottunut siihen, miten helppo on aina ollut lähteä suhteesta, niin helppoa, että ihan kuin odottaisin sitä, että Peetu tekisi jotain, sanoisi jotain loukkaavaa, että lähtisin. Vaan ku ei tee niin. Tulee vain luo, kuiskaa korvaan, että rakastaa ja sanoo sen niin, että se on totta, ei ole mitään muuta vaihtoehtoa.

Kiputilat tekevät välillä sitä, että ku yrittää peittää sen minulta, niin vetäytyy. Koen sen huonona asiana. Jouduin pikkasen palauttamaan häntä siitä. Hänen on kerrottava minulle, milloin koskee, sillä muutoin saatan epähuomiossa tehdä vääriä päätelmiä siitä, miksi hyljeksii minua. Sanoin, että kyllä minä pysyn sivussa, ei tartte montaa kertaa työntää sivuun. Jos tiedän, että on kipuja, jätän suosiolla sivuun, koska en itsekkään siedä ketään silloin lähelläni, jos oikein koskee.

Miten upeeta, kun saa vain olla, eikä tartte pelätä mitään. Voi olla oma ittensä, niin ettei toinen koko ajan yritä muokata tai vääntää ajatusmaailmaa. Ei odota minulta mitään, vain sen, että kuulee ääneni, saa koskettaa…ja millai koskettaa, huh! Hän kosketti minua jo silloin kun tapasimme ensimmäisiä kertoja ja en ole sitä unohtanut. Ei hänkään, sillä ei olisi muutoin haaveillut kaikki nämä vuodet, jotka olemme olleet erossa.

Nyt olemme erossa pitkään, sillä tapaamme vasta vuoden vaihteessa. Minulle se on helpompaa, koska minulla on niin paljon kaikkea muutakin tekemistä. On työ, lapset ja kaikki harrastukset. Peetukin viihtyy itekseen, mutta se ikävä…

No, pidämme sitten hauskaa taas oikein kunnolla.

One thought on “Helppoa ja vaivatonta!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s