Olin hereillä…


Tässä eräänä iltana olin töitten jälkeen ulkona syömässä. Porukassa, mikä koostui meidän harrastusporukasta eli varsin kivaa ja leppoisaa seuraa. Sakkiin kuului myös Tom ja Jerry…

Olin ajoissa paikalla ja menin istumaan pöytään ja odottamaan muita. Ekojen joukossa oli Jerry, joka tuli suoraan luokseni ja halusi viereeni istumaan. Mikäs siinä. Olen siinä määrin toipunut, että kestin sen ja kaiken sen ”pelin”. Hän heitti kaiken aikaa sellaista läppää, että huh… No, ihan hänelle ominaista. Hän hipaisi polveani, ”vahingossa”. Jouduimme istumaan todella lähekkäin, koska meitä oli niin paljon. Kestin sen kaiken, mutta mielessäni ajattelin, että jossain vaiheessa aiemmin, en olisi kestänyt. Olisin varmaan joutunut lähtemään kotiin ja todella pahoin mielin.

Tom istui Jerryn toisella puolella. Kun oli jälkiruuan aika, Tom tuli minun viereeni. Minua kummastutti ja sitten huvittikin. Tom ikään kuin pelasti minut, sillä sitä ei voinut olla huomaamatta sitä Jerryn peliä. Naureskelin sisäänpäin ja olin tavallaan kiitollinen. Jerry lähti pian kotiin ja minä perässä.

Kun saavuin kotiin, Peetu oli nukkumassa. Jotenkin minua harmitti se, koska en ollut ollenkaan vielä väsynyt. Niinpä otin naapurin kutsun vastaan ja menin sinne yömyssylle. Peetun kipulääkitys väsyttää sitä välillä niin, että en tiedä miten suhtautua? Tosin, hän oli niin pahoillaan ja kyseli, miksi en herättänyt? No, minä en tykkää herätellä nukkuvia ihmisiä.

487089_10151181876493651_1665324933_n_large

One thought on “Olin hereillä…

  1. Oli varmaan viisasta antaa toisen nukkua kun hänellä kerran on kipuja. Mieheni ei ole onnistunut saamaan niin hyviä kipulääkkeitä, että saisi nukuttua ja se vasta on rankkaa.
    Hienoa muuten, että pystyit jo kohtaamaan Jerryn noin hyvin. Vaikka onhan sinulla nyt ihana Peetu…..

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s