Onnesta pökerryksissä !


Olihan viikonloppu!!! Olen niin pyörryksissä vieläkin, että mikään normaali asia ei meinaa onnistua. Kävelen päin seiniä, minua hihityttää ja kasvoillani on omituisen huvittava virne. Miten voi juopua sillai toisesta ihmisestä?

Vietimme siis 2vrk melkeinpä sylitysten. No, kyllä me kävimme ulkona, metsässä kävelemässä, mutta sielläkin jutut kulki yhtä ja sama raidetta. Sanoinkin hänelle, että pidäppäs turvaväliä 😉 Juttelimme taas kaikkea ja minusta on jotenkin huvittavaa, kun yritän yhdistää sitä, jonka tunsin joskus ja sitä jonka tunnen nyt. Se paketti on ihan mahtava! Oli ihan käsittämätöntä, miten hän muisti asioita, mitä tehtiin jo silloin kauan sitten, kun olimme nuoria. Hän palautti mieleeni jos vaikka mitä ja se oli hurjaa. Ihmettelin, kuinka hän on voinut muistaa.

Kun menin saunaan, hän tuli kanssani suihkuun. Siinä kun vesi satoi päällemme, kerroin hänelle, kuinka rakastan häntä. Elämäni ensimmäisen kerran kerroin sen hänelle. Huolimatta lämpimästä vedestä, hän puhui kylmistä väreistä. Hän, Peetu, on vaan rakastanut minua, ei millään tavoin odottanut tai vaatinut, että minun olisi pitänyt rakastaa häntä. Hän olis vaan antanut… Kerroin, etten voinut kuvitellakkaan, että minä lankean, taas.

Vaan, olen valmiimpi kuin koskaan, ottamaan riskin ja rakastamaan, ottamaan vastaan sen mitä tuleman pitää. Sattuipa sitten mitä tahansa, aion kokea tämän, sillä tälläinen mies ei tule joka päivä vastaan. Ensimmäistä kertaa minun kohdallani on mies, jonka rakkaus ympäröi minut, ei vaadi minulta mitään, ei odota, ei herätä mitään epävarmuutta eikä kyseenalaista. Hän vaan saa oloni turvalliseksi, seesteiseksi ja tekee minusta onnellisen!

Oliko siirappia 🙂 Totta joka sana!

8 thoughts on “Onnesta pökerryksissä !

  1. Ihanaa <3<3 olenkin jännityksellä odottanut, että miten teidän käy. Olen lukenu blogiasi jo jonkin aikaa ja aina odotan uutta postausta ja jotenkin aina samaistun sinun teksteihin.. Rakkaus ja rakastaminen sekä rakastetuksi tuleminen on jotain niin kaunista ❤

  2. Tuo on Kimmeli aivan ihanaa! Olen niin onnellinen sun puolestasi ja nautin kun voin lukea, miten hyvältä olonne tuntuu. Se on vaan niin ihanaa!!! Onnea teille molemmille, että lopultakin pääsitte yhteen!

  3. Liikuttavan ihanaa.<3
    Tuon kaiken ihanuuden, onnen ja rakkauden soisi jatkuvan, vahvistuvan ja kestävän.

    Ps. Missä tuollaisia Peetuja olisi lisää? 😉

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s