Odotuksen tunne…


Olen kuin hehkuvilla hiilillä! Olemme soitelleet joka ikinen päivä, lukematon määrä tekstiviestejä ja sähköposteja, ihan jumalaton määrä sanoja, kauniita sanoja ja ajatusten määrää ei voi kuvata!!!!

Juu, kyllä olen miettinyt, että onhan minulla miehiä ollut, paljon ja olen minä ollut ihastunut ja rakastunut. Mitenkään en mitätöi mitään. Tapaus Jerry on mielessä edelleen, sillä eihän siitä kauan ole. Minä jopa tapasin Jerryn viime lauantaina. Tuli harrastuksien myötä viereeni, sanoi moi ja pyysi minua hymyilemään. Väläytin hymyn ja katsoin hänen peräänsä hänen perää…ja ajattelin, mitä kaikkea menetin hänessä.

Kuitenkin samaan aikaan mietin, että niin piti tapahtua, kaikki ne lukemattomat kyyneleet oli  vaan vuodatettava, koska ne kaikki ovat kuuluneet minun elämääni. Nyt minulla on Peetu! Hän on vuokseni vuodattanut myös kyyneleitä, hänellä on ollut minua ikävä, vuosikausin kaipuu. Kaikesta kyynisyydestäni huolimatta, uskon häntä. Olen kuullut tarinoita, kuinka hän on minäkin vuonna minua ikävöinyt, kuinka on kirjoittanut uskomattomia päiväkirjamerkintöjä koskien minua, kertonut minusta yhelle sun toiselle…

Niin, kyllä, minä olen aina pitänyt hänestä. Vaan, koska hän oli niin tavattoman haluttu mies, en ikinä edes kuvitellut hänen todellisia tunteitaan. En päästänyt itseänikään niin lähelle, vaikka hän onkin aina ollut niin ihana. Olin ajatellut lähinnä niin, että me olemme edes kavereita, ystäviä. Työnsin häntä muiden syliin…

Nyt haluan hänet omaan syliini enemmän kuin ketään muuta. Niin on! Minun on se myönnettävä. Hän on se, joka saa minut nyt syttymään, kaikin puolin. Hän se lohduttaa minua kun on paha mieli, hän on puolellani, ei minua vastaan. Hän on niin samalla viivalla, että minua ihan pelottaa.

Lasken jo tunteja, että pääsen hänen luokseen. Siihen tilaan, kun hän ottaa minut syliinsa, suutelee, painaa otsansa minun otsaani vasten ja tiedän olevani turvassa ja ennen kaikkea, uskon hänen vilpittömyyteensä, siihen rakkauteen, joka vain antaa.

Kyllä, minä rakastan häntä, mutta en ole kertonut sitä hänelle, en vielä. Haluan kertoa sitten kun näemme, niin, että voi katsoa häntä silmiin ja kertoa sen.

4 thoughts on “Odotuksen tunne…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s