Minä en voi olla aina läsnä!


Omituista, mutta olen nyt jo sopinut ajankohdan, milloin matkustan Peetun luokse. Olemme soitelleet joka päivä. Minä siksi, että kuulen hänen nauravan. Sellaisen ihmisen nauru, joka ei ole vuosiin nauranut, on vaan jotenkin niin helisevää ja ainutkertaista. Olen kuunnellut sitä, kuinka hänellä on ikävä ja mitä olen saanut hänessä aikaan. Niin, on minullakin ikävä, mutta en voi sitä kertoa, en siksi, että en millään muotoa halua antaa hänelle käsitystä, että olisin jotenkin samalla viivalla kuin hän, koska en ole. Minulla on roppakaupalla lämpöä häntä kohtaan, mutta kestääkö se, niin sitä ei tiedä kukaan. Enin mitä tohdin toivoa, että olemme ystäviä. Hän laskee päiviä siihen, kunnes tapaamme…15…

Moodykin on koko ajan kimpussa. Hän tuli pyhänä kaupunkiin, ajoi 130km ja vei minut ajelulle ja kahville. Kivaa oli, näytin hänelle paikkoja, mitä hän halusi nähdä ja toimin siis hyvänä oppaana. Hän on ok, mutta hänessä ei ole mitään sellaista fyysistä vetoa. Pidän koko ajan rakoa, ettei vaan olisi kosketusta. Olen tehnyt hänelle sen selväksi, että en halua ketään. Hän oletettavasti ymmärtää sen, mutta on kuitenkin yhteyksissä joka päivä. Välillä minua kiusaakin se, ja olen näkymättömissä. Minulla on muutakin elämää. Hänen kanssaan olen miettinyt, miten paljon on ihmisiä, joilla siis ei ole oikein mitään, muuta kuin aikaa. Miten sellaisen kanssa voisi olla mitään? Minulla, jolla taas on aina kaikkea menoa ja toimintaa, ei ole aikaa ihmiselle, joka haluaisi vain minut… Olikohan tämä nyt tarpeeksi epäselvää.

Rinssi oli/on niin ihana, sillä hänelle on kaiken aikaa kaikkea! Jouduimme aina oikein kalenterien kanssa räknäämään, milloin kummallakin olisi vapaata. Se kuitenkin toimi.

Minä en koskaan jaksa sellaista miestä, joka vie minun ajan, paikan, elämän, haluaa minusta kaiken. Vaikka ei sano, osoittaa sen kaikin muin tavoin, kuten olemalla ”surullinen”, kun en ole paikalla.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s