Vanhassa vara parempi…


No, mitäs olen mennyt taas tekemään? En voinut sille mitään, mutta niin vain kävi. Mitä, niin tapasin Rinssin! Huolimatta siitä, että meillä oli välirikko helmikuussa, olemme taas tavanneet. Viime kuussakin. Sekin piti olla kai viimeinen kerta. Eipä ollut. Laitoin hänelle viestiä ja kysyin mitä hänelle kuuluu, niin kuin aina ennenkin, sillä olemmehan kaikesta huolimatta olleet edes viestiyhteyksissä. Hän sitten soitti minulle ja kuullessaan ääneni, halusi tavata. Enkä voinut vastustaa…

Eilen me sitten tapasimme ja meillä oli todella hauskaa, siis ihan kaikin puolin. Juttelimme paljon. Siis, vaikka hän meidän yhdessä ollessa haluaa kaiken huomioni, hän ei ole mustasukkainen. Kuten en minäkään. No, juttelimme taas kummankin suhteista. Hänen menneistä ja minun nykyisistä. Olen kertonut hänelle Jerrystä ja Moodysta. Jerryn hän teilaa heti, koska on vihainen siitä, miten Jerry sai minut niin raiteiltaan. Moodysta sanoin, että tiedän, kuinka hän on minuun ihastunut. Vaan, kun minä en halua suhdetta!!! Pelkään, että  jos suostun hänelle, olen kusessa 😦 Moody on niin mukava, että saattaisin retkahtaa häneen ja kun minä en halua sitä!!!!

Niin, ja seksiä on kiva aina välillä saada ja vaikka olenkin aika huikentelevainen, niin uusi suhde on aina uusi! Niinpä on parempi, kun olisi tuttu eli Rinssi. Hänen kanssaan se vaan on niin mutkatonta. Nukkuminen hänen kainalossaan oli jotenkin niin suloista, tuttua.

Kun tulin aamulla kotiin, oli tosi hyvä mieli. Tuntui, että elämä maistuu taas ihan namille.

One thought on “Vanhassa vara parempi…

  1. Olipa mukava kuulla, että sinulla on ollut onnistunut tapaaminen Rinssin kanssa. Mitäs siitä vaikka välillä olikin välirikko? Jos seura ja seksi on hyvää niin anna mennä. Sinähän olet vapaa tekemään mitä haluat…Olen iloinen puolestasi!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s