Ilon aiheita!


Minulla ei ole valittamista, ei ollenkaan. Elämä on jotenkin niin mallillaan, että mikäs on ollessa. Koen nauttivani kaikesta ja sehän on vaan hieno asia. Vaan, nyt onkin syksy! Minä aina herään henkiin kun syksy saapuu… Ilon aiheita on paljon:

– Kaksi talon vittumaisimpaa asukasta ovat muuttaneet pois, Ennestään mukava talo sai vihdoinkin rauhan ja saamme elää onnellista elämää, ilman että joku kaiken aikaa häiriintyy tai häiritsee.

– Olen ollut fyysisesti hyvässä kunnossa. Jopa mahani on rauhoittunut. Johtuu varmaan siitä, että meillä on töissä nykyään ihan uusi ruokala, mistä saa kaikkea hyvää. Olen syönyt säännöllisemmin ja terveellisemmin.

– Olen päässyt eroon Jerrystä! Koen olevani senkin puolesta elossa. Hän silti ottaa minuun edelleen yhteyttä ja haluaa jutella asioistaan, kysyy mielipidettä. Tiedän, että hän niin tunnustelee maaperää.

– Olen suhteista ja tunteista vapaa. En ole kenessäkään kiinni. Jos kuitenkin joku olisi mainittava, niin Moody. Hänen kanssan vaan kaiken aikaa viestitellään ja ensi viikoloppuna me nähdään. Menemme teatteriin ja tapaamme yhteisiä tuttavia. Silti… vannomatta paras, kun ikinä ei tiedä, mitä tulee käymään.

– Lapseni ovat niin ihania! Olen siis ihan käsittämättömän kiitollinen omistani ja siitä, että meillä on niin hyvät välit. Olen kuullut niin uskomattomia tarinoita siitä, kuinka lapset tekevät kaikkensa kusettaakseen vanhempiaan. Kyllä, minä uskon omiani! Olemme niin usein puhuneet kaikesta ja etenkin siitä, että minulle voi tulla kertomaan, oli kyseessä mikä tilanne hyvänsä. He ovat kertoneet! Kaikki hölmöilyt ja töpeksinnät. Ei tarvitse valehdella. Voi puhua totta.  Jos he aina pysyvät siinä, olen onnistunut.

– Olen nukkunut hyvin, paitsi viime yönä. Minut valittiin illalla sellaiseen luottamustehtävään, että se valvotti kaiken yötä. Väänsin ja käänsin ja näin unia siitä, että mitä jos en pärjääkkään. Vaan, minulla on tuki ja turva, aion selvitä!

– Olen saanut suru-uutisia, kun sukulaiseni menehtyi, kun eräs upea eläin kuoli. Silti, olen iloinen, että olen vielä hengissä. Olen elossa. Kun olin Tomin kanssa syömässä, hän kertoi minun laihtuneen… Mitä tuli ekana mieleen? – Olenko? Olenkohan taas sairastunut? Onneksi se meni nopeasti ohi, sillä voi olla, että terveellisen ruuan myötä paino asettuu vaan kohilleen.

– Olen rampannut teattereissa ja lisää ramppaan! Monta upeaa esitystä olen menossa katsomaan ja joitakin jo uudestaan!

– Tänään vietän koti-iltaa!!!

3 thoughts on “Ilon aiheita!

  1. On niin mukavaa lukea positiivisista asioista kun media syytää enimmäkseen vaan kaikkea ikävää.

  2. Kyllä syksy on niin ihanaa aikaa! Vaikka tänä syksynä onkin ollut tavallista enemmän matalapainetta, se johtunee esikoisen muutosta kauas kainuuseen.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s