Miesystävyyttä


Olen usein kertonut miesystävistäni, niistä jotka ovat vain ystäviä, joista välitän niin kuin ystävistä välitetään ja joihin en tunne pienintäkään seksuaalista vetoa. En siis voisi kuvitellakaan rakastuvani heihin. Hyvä, minun kannalta on edelleen niin.

Nyt on kuitenkin eräs ystäväni, joka laittoi minulle sellaisia viestejä, että minua alkoi ahdistamaan. Juu, hän ei ole Tom. Tom on edelleen ystävistä parhain! Hän on eräs J, jonka kanssa olen käynyt teatterissa ja syömässä. Olemme jutelleet paljon ja hänelle kerroin myös Jerrystä. Puhuin siksi hänelle Jerrystä, kun Jerry oli niin sitoutumiskammoinen(paskapuhetta!), samoin kuin J. Halusin ymmärtää, mistä on kyse. Hyvä, siis olemme ystäviä J:n kanssa.

Vaan kun hän laittoi viestiä kuinka kaipaa minua yms. En halua enempää edes laittaa tänne, mutta juuri sellaista, että niillä sanoilla hän ylitti rajan. Olin niin surullinen, sillä jos hän kaipaa minua niin, en tiedä mitä tehdä. Olen jotenkin pettynyt, sillä en minä voi kaivata häntä, hän on vain ystäväni. Hänessä ei ole mitään sellaista, mikä kiinnostaisi minua miehenä. Hän siis täyttää kaikki ystävyyden kriteerit, mutta ei mitään niistä, mitä minä toivon mieheltä, joten aika selvää.

Tomin kanssa on sama juttu. En voisi mitenkään kuvitella, että hän alkaisi ehotella mitään. Koskisi minuun tai kaipaisi… Silti, me nähdään usein ja soitellaan. Tänäänkin hän soitti ja menemme yhdessä lounaalle.

Tapaan J:n ensi kuussa. Toivon mukaan se oli vaan jokin mielenhäiriö ja voimme jatkaa entiseen malliin, sillä muutoin se on siinä! Niin, ja taatusti en ole antanut mitään aihetta!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s