Posketonta!


Minä olen aina rakastanut musiikkia. Tykkään kuunnella joka päivä ja etenkin autossa. Mitä rytmikkäämpää, sen parempi. Koskaan en ole orjentoitunut vaan jollekin tyylille tai jonkun aikakauden musiikille. Minua koskettaa lähes kaikki. Tykkään klassisesta räppiin 🙂

Aikoinaan kotona asuessa, en saanut kuunnella musiikkia. Kuuntelin silti ja se oli vaikeaa, kun piti kuunnella niin hiljaa, ettei kukaan muu kuule, niin ettei jäisi kiinni. Kyllä, sitä olisi tietysti saanut kuunnella musiikkia, mutta hengellistä. Jouluna sai kuunnella joululauluja ja se olikin sitten juhlaa. Kun vihdoinkin muutin pois kotoa, olin ihan nirvanassa, kun sain kuunnella musiikkia.

Ensimmäinen aviomieheni oli muusikko. Hän taas kuunteli musiikkia aina. Se joskus rasitti, sillä kyllä minä kuitenkin tarvitsen niitä hiljaisiakin hetkiä. Silloin sain joksikin aikaa yliannostuksen, sillä jatkuva musiikin kuuntelu on hermostuttavaa.

Usein olen saanut moitteita siitä, että kuuntelen nuorisomusaa… Niinpä, pitäisikö minun kuunnella vaan kotimaisia iskelmiä? Ehei, minä en jaksa. Musassa pitää olla potkua! Tällä hetkellä autossa soi CHEEK.

Onneksi saan enimmäkseen ajaa yksin tai lasten kanssa, sillä en taida tietää ketään miesystävistäni, joka kuuntelisi tätä 🙂 Rinssi on pahin, sillä hän ei kuuntele mitään musiikkia!

2 thoughts on “Posketonta!

  1. Minäkin kuuntelen musiikkia varsinkin autossa. Olen myös kaikkiruokainen, joskus pitää ehdottomasti olla klassista. Koska sisareni on hanurinsoitonopettaja, myös tanssimusiikki kolahtaa ja tanssipaikalla sitä on mieskin tullut iskettyä. Minä nimittäin hain hänet tanssimaan…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s