Nice…


On ihan pakko kertoa, että olen ihan joka ikinen päivä ollut yhteyksissä Moodyn kanssa. Uskomatonta, mutta ihan kaiken aikaa, joko koneella tai tekstarein. Juttua vaan tuntuu piisaavaan. Olen levittänyt hänelle ihan kaiken, siksi, että olen yrittänyt saada hänet tajuamaan, etten ole ihana nainen. Silti hän väittää niin. Nielee ihan kaiken. Olen kertonut, millainen narttu olen ja kuinka minulla on ollut miehiä ja etten haaveile parisuhteesta. Olen paljastanut, miten rakastan elämää ja vapauttani. Hän vaan ymmärtää, senkin etten ole millään muotoa tehnyt itseäni tykö, päinvastoin, yrittäny työntää pois.

Eilen hän kysyi, haluanko todella, että hän lopettaa, uskoo ja siirtyy sivuun? Jos haluan, minun täytyy se suoraan sanoa. En kuitenkaan tiedä, sillä osa minusta työntää häntä pois ja osa ei millään halua sitä. Se yksi osa toivoo koko ajan lisää viestejä. Hän pukee useimmat minun ajatukseni sanoiksi paremmin kuin minä itse ja se on todella hämmästyttävää.

Onneksi hän asuu muualla eikä ole vongannut! Sekin on asia, mihin en ole tottunut. Hän ei ole ehdotellut minulle mitään. Kohtelee minua siis niin hienosti, etten tiedä osaanko ottaa vastaan. En ole tottunut sellaiseen. Hän on herrasmies niin kaikin puolin.

Niin, kyllä hän teki minulle ehdotuksen – hän pyysi minua kanssaan ulkomaan matkalle. Ilman kuluja ja minun ehdoillani. En ole vastanut vielä mitään…

2 thoughts on “Nice…

  1. Tuo on jo aikamoinen tarjous…..kannattaa ehkä todella harkita. Mutta eihän sekään ole kivaa, jos lähdet matkalle hänen kanssaan etkä kuitenkaan pidä hänestä riittävästi. Ehkä aika selkeyttää kaiken….

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s