Aika lailla ihanaa….


Oikeastaan voisin väittää olevani elämääni tyytyväinen, suorastaan taas onnellinen. Vaikka, onhan se niin, että kun välillä elämä murjoo, itkettää ja koskee, kaikki on niin mustaa, niin silloinkin olen tavallaan onnellinen. Minun elämä, minun murheet, mutta myöskin sitä seuraavat ilot! En antaisi mitään pois, en yhtään itkua, en yhtään tuskaa, sillä kyllä niistä aina jollain lailla kasvaa ja kehittyy, hah, luulisi ainakin.

Jerrystä kuvittelen toipuneeni. Miksi, niin en ole häntä nähnyt. En juurikaan ollut yhteyksissä, lukuunottamatta muutamia viestejä. Tiedän, että jonain päivänä me tapaamme, olemme kohdakkain. Miten se menee, miltä se tuntuu, on arvoitus ja kyllä, minä pelkään ja jännitän sitä.

Nyt olen kuitenkin elänyt taas entiseen malliin. Tavannut paljon ystäviä, ollut niin onnellinen siitä, että minulla on ympärilläni vaikka kuinka paljon ihania ihmisiä. Parasta oli se, kun Helsingin ratikassa ihan tuikituntematon nainen alkoi jutella. Oli menossa samaan konserttiin kuin minä. Neuvoin häntä, millä pysäkillä hänen piti jäädä pois ja missä konserttipaikka oli. Itse jäin aiemmin, koska minun piti käydä autollani. Konsertissa oli siis 12000 ihmistä ja en tavannut siellä ketään tuttujani, mutta tämän ratikassa olleen naisen tapasin ja olimme kuin vanhat tutut 🙂

Muutama sana Moodysta… Hän on ihana ihminen! Hän on niin vilpitön, huomaavainen, huumorintajuinen, joustava…lista olisi loputon. Hänen kanssaan on helppo olla. Silti, en ole päästänyt häntä lähelleni. Olemme keskustelleet siitä, kuinka olen tehnyt kaikkeni, että ”karkottaisin” hänet, mutta hän ei karkotu, ei jollen suoraan pyydä sitä. En ole pyytänyt, koska hänessä on jotain, en tiedä mitä, mutta ehkä sitä, että ei hämmästy mistään. Olen kertonut kaiken ”paskan” hänelle itsestäni, en ole millään lailla tehnyt itseäni hänelle tykö ja hänestä minä vaan olen kaiken aikaa Ihana nainen… Se jos mikä, tuntuu kivalta, olla hyväksytty?

Huolimatta siitä, että olen vastuuton hulivili ja voi, niitä miehiä, määrä on suunnaton 😀 niin sänkyyn en todellakaan menen ihan kenen tahansa kanssa. Olen ollut Rinssin kanssa, koska se nyt vain on niin, ettei häntä kykene vastustamaan. Tiedän, että jos hän ehdottaisi tapaamista, lähtisin heti. Moody ei ole päässyt edes hipaisemaan… Tiedän, että haluaisi, mutta kunnioittaa sitä, etten minä ole millään lailla valmis. En siis kykene edes halaamaan häntä, en uskalla…

3 thoughts on “Aika lailla ihanaa….

  1. Tuntuu mukavalta lukea tekstiäsi, koska selvästi olet taas päässyt sopuun itsesi kanssa. Hienoa, että sinulla on ystäviä ja paljon mukavia tapahtumiakin näyttää olleen. Vahingoniloisena täällä hymyilin, kun luin että labrasi olivat negatiiviset. Niin sitä pitää, sitä saa mitä tilaa…..

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s