Puhdas kuin pulmunen !


Olen viettänyt taas aivan ihanan viikonlopun.

Olin ihan muualla kuin kotona. Jätin lapset oman onnensa nojaan. Lähdin maailmalle ja tapasin paljon ihania ihmisiä, ystäviä ja jopa ihan tuntemattomia. Nautin joka hetkestä. Kävin taidenäyttelyssä, hengailin ystävieni kanssa, olin sukulaisissa yötä ja jopa konsertissa!

Tapasin Moodyn. Hän taas kerran tarjosi minulle, juomat ja ruuan ja minä en mitään. Vain seurani, joka häntä niin miellyttää 🙂 Kiva! Ei kuitenkaan ole tehnyt minkäänlaisia lähentymisyrityksiä, mistä pisteet hänelle. Moodylla on muuten aivan helvetin upea hymy!

Kävin sitten vielä siellä konsertissa, Leonard Cohen, mikä oli elämys. Siellä olin sitten erään toisen miehen kanssa…

Hah, niin sillä miehiähän minulla piisaa! Vastuuton nainen kun olen, niin elän aika lailla holtitonta elämää! Juuh, vain tätä yhtä elämää elän ja niin täysillä, että heikompia hirvittää. Olen niin vapaa ja saan tehdä just mitä haluan. Olen villi ja vapaa 🙂

Tänään soitin terveydenhoitajalle ja sain tietää, että labrani olivat negatiiviset! Minulla oli aika lailla vahva tunne siitä. Olen kuitenkin aika lailla tarkka siitä, kenen kanssa menen sänkyyn! Laitoin viestin Jerrylle, että minulla ei ole mitään. Hän oli siitä iloinen ja sanoi, että piiri pienenee… Ei hitto, olisiko saanut sen siltä uudelta???? Ups…

No, minä voisin taas harrastaa, en vaan nyt tiedä kenen kanssa, kun ketään ei tee niin kovasti mieli. Rinssi nousee kyllä ihan väkisin ykköseksi…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s