Mitähän seuraavaksi ?


Mitähän kivaa tapahtuu – olinpas vastaanottavainen??? Niin juuri, sillä kaikkea tuli!

Jahka olin eilisen pakisemiseni saanut valmiiksi, alkoi tapahtua. Puhelimeni ilmoitti viestistä. Jerry(perkele, taas)! Luin viestiä kuin vitsiä ja laitoin heti perään, että et ole tosissasi! – Valitettavasti olen…

Sen johdosta panin heti tuulemaan. Soitin terveydenhoitajalle ja pian olin jo labrassa. Saan tulokset ensi viikolla. Voi olla, että minussa ei ole mitään, sillä olen ollut niin oireeton. Meidän pikkutouhuiluista on aikaakin niin kauan, että voiperse, jos minussa onkin se, niin silloin joudun ilmoittamaan myös lohturakastajalle ja Prinssille.

Prinssistä puheen ollen, niin sain häneltäkin viestin. Pyysi minua lentämään lauantaina Tukholmaan, että voisimme yhdessä tulla sieltä laivalla pois… Hän olisi maksanut kaiken. No, olen estynyt, sillä minulla on ihan kaikkea muuta viikonlopuksi, mutta ajatus oli aika kiehtova 😉 Silti, on kyllä ihan hemmetin paljon parempi, etten nyt hillu missään.

Jerry laittoi vielä viestiä kuinka pahoillaan on ja kun ei tiedä mistä on tartunnan saanut, ennen minua vai minun jälkeen? Kysyin, että ei kai epäile minua? Ei! Siitä pisteet hänelle. Minua on testattu niin paljon, että paperini pitäisi olla puhtaat. No, who knows! Vielä laittoi, että vihaanko nyt häntä… Joo, itse asiassa minua säälitti. Tiedän niin hyvin, etten ole hänelle täysin yhdentekevä ja hän on kärsinyt siitä, että on aiheuttanut minulle niin paljon harmia. Vastasin hänelle jälleen sen, että viha on niitä varten, jotka ovat liian heikkoja rakastamaan.

Olenko ilkeä, jos toivon, että olisi saanut sen tartunnan siltä nykyiseltään… Niin, eikä minua se tauti niinkään harmita tai tapa. Pahinta oli se, että Jerry otti yhteyttä! Ihan oikeesti, sillä olenhan minä toipilaana hänestä!

8 thoughts on “Mitähän seuraavaksi ?

    • No niin onkin! Olipa hyvä, että kerroit!!!
      Minun elämä on muutenkin niin vastuutonta, että hui kamala sentään!

  1. Hih, hyvät naurut sain kommenteista 😀
    Toivotaan ettet saanut tartuntaa… Tiiä vaikka oikeasti olisi saanut sen nykyiseltään?!

  2. Niin, vanhemmat ihmiset häpeilee kikatellen kondomeja eikä niitä käytä. Vaikka sillä olisi vaikutusta myös pidemmällä tähtäimellä kuten kohdunkaulansyövän esiintyvyydessä, ei siis pelkästään niissä tavallisissa taudeissa. Onneksi alle viiskymppisten sukupolvi on järkevämpää eivätkä jatka tuota vanhanajan menoa ja osaavat ottaa asian luontevasti.

    • Näin on! Vaikka olenkin nippanappa just sitä sukupolvea, joka kikattaisi kondomeille, niin juttuhan on vaan niin, etten voi sietää niitä. Niitten laittaminen ja käyttö tuntuu ikävälle….
      Mutta – kuten sanoit, onneksi minua nuoremmat ovat viisaampia, vaikka ei aina nekään….

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s