Joku on joskus ollut minulle rakkain….


Oikein kiva päivä oli. Silti, minulla on koko ajan sellainen olo, että minun on oltava varuillaan. En siis missään nimessä anna mitään aihetta, en katso niin syvälle silmiin, tuskin uskallan katsoa ollenkaan, en päästä edes hipaisuetäisyydelle, en puhu mitään sellaista. Olen kertonut, etten halua parisuhdetta ja että liikun paljon moninaisten ihmisten ja etenkin miesten kanssa. Kun hän oli tuomassa minua kotiin, Tom soitti. Vastasin ja höpötin Tomille kaikkea, mutta en voinut olla hänelle avuksi. Moody kysyi puhelun loputtua, että oliko jotain ongelmia, niin kerroin, että ei, mutta Tom olisi halunut minut heti, eikä jaksa odottaa. Moody vain nauroi ja sanoi, ettei halua kuulla enempää 🙂

Kun pääsimme kotipihaani, hän otti minua kädestä ja suuteli kädelle. Olin paniikissa. Juoksin kotiin ja huokaisin. Toivottavasti hän ei elättele mitään. Hän on ihan kiva, mutta ei sillä lailla…

Kun avasin koneen, Jerry laittoi viestiä. Kysyi milloin olen töissä, että voi tulla palauttamaan minun kirjoja??? Olin jo aamupäivällä tsekannut, että hän oli julkistanut olevansa parisuhteessa. Tiesinhän minä sen, mutta silti minulla oli sellainen kumma möykky jossain. Niinpä minua siis ärsytti tavattomasti, että miksi ei nyt vain anna minun olla??? Ilmoitin hänelle sitten, että yrittäisi nyt vaan ymmärtää, etten halua tavata, että antaisi minulle nyt aikaa, sillä jonain päivänä tapaamme ja haluan olla silloin ihan ok. Kai hän sitten ymmärsi…

Kerroin tästä myös Moodylle. Ihan vaan sen takia, että hän ymmärtäisi, että joku on minulle joskus ollut rakkain…

Nyt minä huilaan!

2 thoughts on “Joku on joskus ollut minulle rakkain….

  1. Onhan se nyt ihan selvää, että suhteesta ja rakkaudesta pitää saada toipua ennenkuin voi aloittaa uuden. Tosin miehillä taitaa olla tapana hypätä heti uuteen, mutta me naiset taidamme olla toista maata.

  2. Suurin osa miehistä sitä ei ymmärrä! Olen useaankin törmännyt! Ja kun sanon, että haluan olla yksin, kaikessa rauhassa, tarkoitan sitä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s