Nyt minua viedään….


En tiedä, mistä alottaisin, mitä kertoisin, kun en meinaa itsekkään pysyä itseni perässä?

Perjantaina Moody tuli kaupunkiin. Minulla oli omia menoja, mutta kun häneltä tuli viesti, niin sovimme tapaamisen ja hän kulki kanssani loppuillan. Minusta on aina ollut hauskaa liikkua miesten kanssa, mutta nyt minua kiusasi se, että liikuin Moodyn kanssa. Millään en halunut, että kukaan yhdistäisi meitä millään lailla pariksi. Ehkä se, että pelkään sen nimenomaan olevan Moodyn toive?

No, joka tapauksessa eilen lähdin hänen kanssaan mökille. Otin Pienen Miehen mukaan 😀 Jee, niin siitä päivästä tuli paljon leppoisampi. Itse asiassa se oli oikein hauska päivä ja kaikin puolin onnistunut. Keräsin marjoja ja kalastin pojan kanssa. Moody teki elämästämme todella luksusta. En siis käsitä, miten joku viitsii nähdä vaivaa. Hän ei antanut minun maksaa mitään, osti kaiken ja vielä passasi. Hän on mukava, mutta en silti lämpene hänelle – en kenellekkään muullekkaan.

Tänään lähden hänen kanssaan vielä yhteen tapahtumaan ja sitten hän matkustaa takaisin kotiin. Voin sillai hengähtää. Niin, ja alkaahan minulla työtkin. En tiedä, vaikka kuin annan ymmärtää, etten halua mitään suhdetta, en ole valmis mihinkään, en ole päästänyt häntä edes kosketusetäisyydelle, niin hänestä minä vaan olen Ihana Nainen…

Kaiken tämän myllerryksen keskellä, minulla olisi alunperin pitänyt olla treffit erään miehen kanssa pe-iltana, mutta jotenkin käsitin ettei ja hän oli käsittänyt, että joo. Se kun häntä sitten kovasti harmitti. Olisi siis ollut kyse vain perin oluen mittaisesta tuokioista. Lupasin, että jos kuitenkin jossain, joku kerta 😉 Lisäksi sovin uudet treffit erään nuoren miehen kanssa yhelle viikonlopulle. Sain nimittäin kutsun eräisiin ihaniin juhliin ja pyysin avecikseni niin nuoren miehen, että Tytsä tokaisi: Vitun Puuma. 😀 No, minä olen aina elänyt ikärajatonta elämää. Ihmiset ovat ihmisiä ja ikä on sivuseikka.

Joskus kerron, mitä se minun kohdallani tarkoittaa, mut nyt laittautumaan ja taas hippulat vinkumaan.

2 thoughts on “Nyt minua viedään….

  1. Sullahan on ollut mahtava viikonloppu, hienoa! Mukavaa työviikkoa, täällä istutaan koneen vieressä jo toista viikkoa loman jälkeen. Viime viikko oli niin kiireinen, että perjantaina pohdin, kauanko olen jo ollut töissä loman jälkeen….

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s