Ajatusten vaihtoa…


Minulla oli eilen ihana päivä, siis kerrassaan sellainen päivä, minkä takia elämä taas kantaa. Se oli työpäivä ja minulla oli työn puitteissa koko päivän upea nuori mies, jonka kanssa vedimme ihan mahtavan työrupeaman. Kun illalla tulin kotiin, olin kaikkeni antanut, väsynyt, mutta onnellinen.

Menin koneelle tsekkaa kaikki postit ja viestit. Jossain vaiheessa huomasin viestiboksissa tulleen viestin. Tein jotain muuta, enkä heti avannut, sillä tiesin, että se on joltain, joka ei ole kaverini. Kun avasin sen, niin MITVIT!? Jerry! Hän alkoi jutella minulle asiasta, mitä olimme usein puineet. Kertoi, mitä oli käynyt ja kaiken aikaa ihmettelin, miksi? Tsemppasin häntä, taas. Kunnes kysyin jotain sen asian tiimoilta, että mistä hän oli saanut apua… VIRHE! Sen jälkeen ei tullut enää mitään. Kun luin viestit uudelleen, niin huomasin, että olipas mies muuttunut! Se nainen! Miksi miehet muuttuvat sen naisen kaltaisiksi, joiden kanssa ovat??? Kummastelin sitä sanamuotoa, millä viestitti minulle. Siinä oli enemmän sellaista uhoa ja tarmoa… sen naisen ajatuksia.

Olen tämän kokenut ennenkin. Silloin kun lasteni isä jätti minut… Kun viestittelin hänen kanssaan. Kuinka hänen viestit tulivat kuin suoraan jonkun toisen sanelemana. Se sattui. Kerroin hänelle, että olisin halunut viestitellä vain hänen kanssaan ja hänen mielipiteidensä kanssa.

Jerryn kanssa ei ollut ihan sama, sillä uskon hänen olleen yksin, viestittäessään minulle. Halusi varmaan vaan tietää minun fiilikset. Olen kuitenkin ylpeä itsestäni, sillä pysyttelin täysin asialinjalla. En sortunut mihinkään, en edes läpän heittoon. Silti, käsitin hyvin, että hän on puinut asiaansa sen naisen kanssa, koska se paistoi niin läpi niistä viesteistä.

Minusta on aina surullista, kun ihminen omaksuu toisen ajatusmaailman.

One thought on “Ajatusten vaihtoa…

  1. Miten merkillistä se onkaan, että miesten täytyy aina saada ohjeet toimiinsa joltain toiselta. Erotilanteessakin he tosiaan yleensä kyselevät siltä uudelta kumppanilta miten toimivat, vaikka kyseessä on heidän elämänsä, lapsensa ja omaisuutensa. Ja siinä on sitten koko homma ihan pihalla….

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s