Käsijarrukäännös?


Minulla on loma ja ihan täys meininki päällä. Voi olla, että teen väärin, mutta olen suostunut yhteen sun toiseen. Minulla on kalenteri lähes täynnä tapaamisia ja toimintaa. Laidasta laitaan. Toivon mukaan, en polta näppejäni…

Kaikki tapaamiset ovat kivoja, jännittäviä, ihmisiä, joista pidän ja ilmeisesti he minusta. Kyllä, minä myönnän, tunnustan, että paikkaan Jerryn jättämiä jälkiä. Se kaikki tunne, mitä hän jätti minuun, teki minusta ihmisen, joka kuvitteli olevansa nobody. Typerää, todella typerää, mutta minkäs sille mahtoi. Jokainen tietää, että hylätty olo ei ole kehuttava.

Niinpä olen tavannut ystäviäni ja nauttinut siitä. Ihan oikeasti! Olen tuntenut, kuinka elämä alkaa maistua taas hyvälle. Olen saanut huomata, että ympärilläni on ihmisiä, jotka ovat aitoja ja olen viettänyt upeita hetkiä. Lisää on tulossa, roppakaupalla.

Kyllä, pääosin olen tavannut miehiä, ystäviäni ja tukijoitani. Silti, yksi asia jännittää… Prinssi soitti eilen ja ehdotti tapaamista. On ehdottanut jo aiemmin ja nyt taas. Soitti niin otolliseen saumaan, että suostuin, koska olen suostunut kaikkeen, mikä vain vie minua kauemmaksi Jerrystä. Tapaaminen olisi huomenna…tai sitten ylihuomenna. Aion tavata, vaikka tavallaan toivon, että tulisi joku este. Aika kaksijakoinen olo.

Viikonlopun olen buukanut myös ihan täyteen ja se mene pääosin Moodyn kanssa. Miehen, joka ei ole tehnyt mitään ehdotuksia, siis sellaisia, vaan haluaa olla kanssani, päivittäin?? Uh, aika pelottavaa. Onneksi hän asuu muualla, niin olemme yhteyksissä vain virtuaalisesti. En tiedä, mitä tuleman pitää, onneksi, sillä otan vain päivän kerrallaan. Toisaalta tuntuu, että teenkö väärin, kun suostun tapaamaan Moodya livenä? Jos hänellä on jotain kuvitelmia suhteeni… Rikonko jotain? Entä, jos lämpenen hänelle? Pitäskö tehdä käsijarrukäännös???

En tee, koska minulla on nyt jotenkin vauhti päällä. Otan takaisin kaiken. Joka ikisen itkun…

6 thoughts on “Käsijarrukäännös?

  1. Anna mennä vaan! Kyllä elämä kantaa ja tarvitset selvästi vähän toimintaa päästäksesi kunnolla jaloillesi!!

  2. Minusta tuntuu, että sinä olet nyt Moodylle sama kuin Jerry oli/on sinulle. Että siltä pohjalta kannattaa miettiä, haluatko kohdella häntä samoin, kuin Jerry sinua. Ja samasta näkövinkkelistä ehkä pystyisit myös ymmärtämään Jerryä enemmän, jos nyt katsot omaa käytöstäsi Moodya kohtaan.

    • Kiitos Tiina! Olen miettinyt juuri samaa! Olen parhaani mukaan yrittänyt olla viestimättä Moodylle mitään sellaista, että olisin valmis johonkin! Hän tietää Jerrystä, sillä olen kertonut hänelle siitä. En siis päästä häntä niin lähelle ja olen antanut viestiä vain siitä, että voimme olla kavereita! Toivon todella, ettei menisi liian pitkälle, sillä en halua rikkoa kenenkään sydäntä…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s