Ärsytti, että ärsytti !


Olin juhlissa. Tomin kanssa. Tom haki ja palautti. Juhlapaikalla olin lähes varma, että ihmiset olettivat meidän olevan pari 🙂 Hah, niin kuin yleensäkin. Oli kivaa ja oli paljon kivoja tuttuja ja ihan hemmetin rento meininki.

Kotimatkalla puhuimme autoista. Tom kertoi myyneensä tyttärensä auton. Kun kyselin, miten sai myytyä, kenelle ja saiko hyvin siitä, niin hän kertoi. Ensin sanoi, että myi auton naiselle….ja lisäsi siihen, että Jerryn morsiamelle. Just, se siitä, yhtään en kysellyt enää mitään! Ärsytti se, että alkoi niin ärsyttää 😦

Tulin kotiin ja istuin sohvalla, yksin. Lapset olivat omilla menoillaan. Oli niin synkkä olo, että kyllä harmitti. Otin oluen. Avasin koneen ja katsoin, onko ketään paikalla. Olihan siellä. Vanha miesystäväni, joka jakoi juhannusaaton suruni, kuunteli itkuni… Hän kertoi, kuinka ajattelee vain minua ja kuinka olin tehnyt häneen vaikutuksen. Kerroin, että älä nyt, olin niin päissäni, etten edes muista kaikkea, joten et viittis…Niin, ja voisi kyllä löytää kivan naisen, kun lähtisi liikkeelle, kun ei ne kotoa tule hakemaan. Minua ei kannata ajatella, ei edes haaveilla, koska olen niin moneen kertaan pettynyt narttu, ettei minua voi suositella kenellekkään! Jahka olin hänelle selvittänyt, niin Moody pelmahti sinne…

Hänen kanssaan juttelin pitkälle yöhön ja sama juttu. Hänkin on niin ihastunut. Voisin hakata päätä seinään, miksi aina menee niin väärin????? Miksi ei kaksi ihmistä voisi kohdata niin, että molemmat olisivat samoilla linjoilla?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s