Läheltä liippas


Olin aika kivassa yleisötapahtumassa. Menin sinne Pienen Miehen kanssa, joka melko alussa sai tarpeekseen ja lähti pois. Hengailin sitten itekseni, tapailin paljon tuttuja ja juttelin heidän kanssaan. Menin sitten anniskelualueelle ja otin yhen oluen. Vessaan oli niiiiiin pitkät jonot, että siihen tyssäs toisen oluen ottaminen. Sitä paitsi olin jo yhen oluen juonut matkalla kun menimme sinne. Itse asiassa Pien Mies ehdotti minulle, että haetaan juotavat kaupasta, että päästään oikeaan tunnelmaan 😉

Kiertelin sitten ympäriinsä ja otin muutaman kuvan. Ajattelin juuri lähteä kotiin ja kulkea ikään kuin takakautta pois, kun näkökenttääni osui jotain – Jerry! Käännyin heti ympäri ja ajattelin juosta karkuun. Onneksi Jerry oli niin kaukana, ettei varmasti nähnyt minua ja miksi olisi nähnyt, sillä hänellä oli se uusi ja kaunis nainen mukana. En edes heti nähnyt sitä, koska näin vain Jerryn ja kaikki muu hälveni ympäriltä. Minun oli pakko kääntyä vielä sen verran, että todellakin näin sen, kenen kanssa Jerry oli. Kyllä, minuun sattui, mutta yllätin itseni, ettei sattunut niin paljon kuin olin luullut.

 

Kiersin pois toista kautta, etten vaan enää näkisi Jerryä. Siinä samassa Pien Mies soitti. Oli tullut minua vastaan ja ilahduin siitä. Kävelimme yhdessä kotiin ja kävimme nakkarilla syömässä iltapalan. Kun pääsin kotiin, avasin koneen ja Moody odotti minua siellä. Kerroin hänelle, että olin nähnyt Jerryn… Hän oli pahoillaan ja sanoi, ettei löydä oikeita sanoja lohduttaakseen. Illan(yön) mittaan hän sanoi paljon muutakin ja minua todella hämmentää…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s