Ei saa tulla liian lähelle !


Eilen oli varsinainen hulinapäivä. Minulla oli työpäivänä jo yhtä lentämistä ja sitten se Moody vielä pöllähti paikalle. Huh! Kaiken lisäksi oli helle ja jouduin olemaan ulkonakin ja se oli kuin olisi saunan lauteilla istunut. Olin varannut vaihtovaatteita, mutta en sittenkään tarvinut niitä.

Illan suussa Moody tuli sitten työmaalleni seuraamaan työskentelyäni. Kun pääsimme töistä, lähdimme oluelle. Varasin työkaverini mukaan, sillä ajatuskin siitä, että olisin jäänyt kaksin Moodyn kanssa, oli jotenkin kiusallinen. Hän on kiva, hän katsoo kauniisti, käyttäytyy niin herrasmiesmäisesti(maksoi olueni, myös työkaverini), mutta, olen ihan paniikissa!

Jerry pitää minun sydämestäni kiinni! Hänen kuvansa väijyy taustalla aina kaiken aikaa. Hänen suudelmansa ja kosketuksensa tuntuvat minussa, tekevät seinän minun ja kaikkien muiden välille. Teen kaikkeni, unohtaakseni Jerryn, päästäkseni hänestä eroon, mutta silti, älkööt kukaan tulko minua liian lähelle…

Hössötän ja höpötän ja oon niin hemmetin ihana, ihan vaan sen takia, kun en tiedä mitä teen. Ei sellaseen saisi ihastua. Yritän silti välittää, että minua kannattaa varoa! Paikkaan jotenkin sitä, että Jerry sai minut tuntemaan itseni hylätyksi ja kelpaamattomaksi. Kyllä minä kelpaan ja pakko myöntää, että jollain muotoa se tuntuu ihan hyvältä. Silti, minä en halua mitään, en kenenkään kanssa, tai haluan, ihan vaan rentoa kaveruutta – niin kuin Jerry halusi minusta 😦

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s