Vuonna -85 ja sen jälkeen….


Sain eilen viestin, vanhalta ystävältä ja se oli pitkä… Mielessä olet useasti… Rakkaudella! t.P

Tapasin hänet vuonna -85. Olin juuri mennyt naimisiin miehen kanssa, joka asui ulkomailla. Olin ollut lomalla ja palanut sieltä töihin tuoreena vaimona, joskaan en kovin onnellisena. Vaan se onkin kokonaan eri tarina, josta ei nyt sen enempää. Töihin palattuani törmäsin heti herraan nimeltä P. uuteen työntekijään, joka oli tullut taloon poissaollessani. Olin järkyttynyt! Uskomaton ja ihana ja katsoi minua niin suoraan…. Välillämme syttyi heti jotain! Kun hän sai tietää, että olen juuri mennyt naimisiin, hän oli ihan maansa myynyt ja alkoi melkeinpä heti seurustella työkaverini kanssa.

Olimme nuoria, hän minua muutaman vuoden nuorempi. Suhde oli väistämätön! Siis ihan käsittämätöntä, mutta meillä oli salasuhde. Tapailimme aina kuin vain voimme ja milloin missäkin. Olimme porukoissa ja paljon kolmistaan. Jotenkin olen kyllä varma, että R tiesi meidän väleistä… Sitä on vaikea selittää, koska väärinhän se oli, ihan kaikkia kohtaan! He muuttivat pois paikkakunnalta ja minä kävin heidän luonaan ja meillä oli todella hauskaa. Olin kuitenkin enemmän R:n kanssa ja koitin pysyä P:stä loitolla.

Sitten he erosivat! Ehei, ei me P:n kanssa aloitettu mitään. Minun mieheni oli edelleen ulkomailla ja liittomme oli retuperällä. Se oli tuhoon tuomittu alusta asti 😦 Olin hakenut lohtua P:stä. Hän muutti taas uuteen kaupunkiin ja kävin hänen luonaan siellä, vain kerran. Sen jälkeen ei enää nähty. Hän soitteli minulle todella usein! Kun tapasin lasteni isän, kerroin P:lle, että nyt – älä enää soita minulle! Hän ei soittanut!

Vuosia sitten kaivoin hänet jälleen esiin. Halusin tietää, mitä hänelle kuuluu! Ei hyvää. Hän oli ollut tapaturmassa ja saanut niin pahoja vammoja, ettei ikinä kuntoudu entiselleen. Olen saanut kuulla, kuinka hänen vanhempansa erosivat, isä ei pidä mitään yhteyttä ja sisko taistelee vakavaa sairautta vastaan. Surkeata! Olemme soitelleet ja viestitelleet aina silloin tällöin.

Nyt hän on saanut jonkun uuden sairauden ja makaa sairaalassa ja rakastaa minua(ystävänä). Emme ole nähneet 25 vuoteen ja tuskin näemme, mutta olen hänen tukenaan, edes puhelimen välityksellä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s