Omaa lääkettä ?


Tässä eräänä päivänä taas naputtelin koneella kaikkea, tärkeätä ja vähemmän tärkeätä. Kyllä, naamakirja oli auki ja sinne pukkasi viestiä sieltä sun täältä. Yhen viestin avasin – Jerry! Aivan kuin olisi siinä samassa hirteen vedetty. Sydän hakkasi tuhatta ja sataa ja ISO vitutus paukkasi päälle kuin ukonilma. Miksi kummassa hän vielä… No onneksi hänellä oli vain yksi ihan asiallinen kysymys. Vastasin siihen mahdollisimman lyhyesti ja se oli siinä. Silti, minulla oli kauan tosi vaikea olo. Olen juuri toipumassa hänestä, niin en tahdo häneltä mitään, en tahdo kuulla hänestä mitään. Haluan olla ihan rauhassa.

Kun viikonloppuna olin Tomin kanssa taas keikoilla niin, olen huomannut, että Tom ei puhu minulle mitään Jerrystä. Vaan kun meillä oli eräs kolmas mukana, joka ei asiasta mitään tiedä, mainitsi Jerrystä, niin olin heti kuin seipään niellyt. En sanonut mitään, mutta eipä sanonut Tomkaan(siunattu mies!) ja se tyrehtyi siihen, huh!

Olen nyt jatkanut elämääni, mihin ei kuulu Jerry, ei millään lailla. Olen siirtänyt hänet sivuun. Tehnyt kaikkea, ollut monessa mukana, etten vaan ajattelisi häntä. Olen ajatellut kaikkea muuta. Olen lupautunut vaikka mihin….

Huomenna tapaan Moodyn! Lauantaina lähden Tomin kanssa juhliin ja sunnuntaina menen erään nuoren miehen kanssa katsomaan erään esityksen. Taiteiden yössä tapaan erään miehen… Voi olla, että menee överiksi, mutta ehkäpä vain täytän jotain tyhjiötä. Ehkä rauhoitun jonain päivänä… Vertti haluaisi tavata minut heti! En kuitenkaan halua tavata ketään sellaista, joka saattaisi koskea minuun. Haluan mennä ja tavata, mutta en halua päästää ketään lähelleni.

Moody pelottaa minua. Hän on juuri sellainen tapaus kuin minä varmaan olin Jerrylle. Hän on kiva, mutta minulla ei ole tunteita. Ei sellaisia tunteita kuin hänellä ehkä saattaa olla minuun. Hän pitää minuun yhteyttä joka päivä, tykkää kaikesta minun jutuista ja on minulle ihan liian kiltti. Miten minä jarruttaisin??? Minua ei ole koskaan kiinnostaneet miehet, jotka myötäilevät minua. Olen niin kova säätämään ja minulla on vahvat mielipiteet. En kuitenkaan odota, että minun kanssa pitäisi olla samaa mieltä. Jerry uskalsi olla minun kanssa eri mieltä. Jos vaikka olin ihan liekeissä jostain biisistä, Jerry saattoi sanoa, että hänen mielestään se on ihan paska 🙂 Monesta asiasta hän oli eri mieltä ja sanoi sen sillai kivasti, että minä olin ihan täpinöissäni. Meillä oli hyvät keskustelut kun oli eri näkemyksiä. Jos mies taas on kaiken aikaa kanssani samaa mieltä, tuntuu kuin pääsisin jotenkin niskan päälle ja en tykkää siitä!

Nyt laitan käteni ristiin ja toivon, ettei Moody vaan kuvittele minun kanssani mitään… Minä en halua mitään, en kenenkään kanssa! Haluan olla ja elää, ihan rauhassa, vapaana kaikista tunnesiteistä. Miksi minulle aina käy näin? Minuun ihastuu aina sellaiset, joista minä en innostu ja kun minä johonkin mielistyn, niin voi perkele!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s