Ilotalo !


Meinasin ensin, etten kerro, mutta onhan se sittenkin kerrottava!

Kyllä! Vastaus on kyllä, minä olen sitä mieltä, että kyllä seksiä pitää saada ostaa! Tämä on sitten minun mielipiteeni enkä ala arvostelemaan muiden mielipiteitä, koska jokaisella on oikeus omaansa, oli se millainen tahansa.

Näen seksin niin normaalina asiana, että kyllä sitä ihmiset tarvitsevat. On tietysti niitäkin, jotka siitä eivät pidä(?) ja näkevät ja kokevat sen tuhmana jopa likaisena(?). Jos alkaa puhua seksistä, niin useimmiten se herättää kiusaantuneisuutta…. En juttele siitä nyt sillai.

Kaikki, jotka pitävät seksistä, eivät sitä kuitenkaan saa. Siihen on monia syitä ja juuri sen takia minusta olisi erittäin suotavaa, että sitä voisi ostaa. Kautta aikojen sitä on myyty, niin miksi ei myös saisi ostaa?

 

Juu, kyllä minä tiedän ne kaikki lieveilmiöt! Kun ostetaan tyttöjä muualta ja pakoitetaan heidät myymään itsään. Kaikki ne huumekoukerot ja sutenöörien paskat bisnekset. Ne pitäisi kitkeä pois! Ilotalot voisi laillistaa!

Sellainen Ilotalo oli olisi ihan paras, mikä olisi hyvin organisoitu. Siellä käytäisiin töissä, olisi työvuorot. Siellä olisi lääkäritarkastus ja kaikki muukin tarvittava huolto. Homma perustuisi vapaaehtoisuuteen. Kyllä – aina on naisia, jotka haluavat sitä tehdä(no, en minä). Olisi työsopimukset, mikä sisältäisi kaiken!

Jos seksin myynti/osto kielletään, niin sitten ne vasta markkinat alkavatkin ja minkälaiset. Voi helvetti, ei mitkään mukavat. Aina on tehty kaikkea kiellettyä ja sen parissa kaikki rikollisuus vasta rehottaakin. Jos seksiä ei saa ostaa, raiskaukset lisääntyisivät – ja mielenterveysongelmat!

En ole feministi! Silti olen naisen puolella, miksen miehenkin? Jos olisi laillistettuja Ilotaloja, ilotytöillä olisi paremmat oltavat. Toki yksityisyritteliäisyyttä olisi edelleenkin, mutta se olisi ihan omalla vastuulla.

Ugh! Olen puhunut!

6 thoughts on “Ilotalo !

  1. Hyvin perustelit kantasi, olen samaa mieltä. Mutta väärässä olin kun luulin sinun vastustavan asiaa.

  2. Ymmärsinkö oikein: Ajattelet siis, että seksin myyjät olisivat naisia ja ostajat miehiä? Ajat miehille oikeutta ostaa seksiä naisilta, mutta et esimerkiksi toisinpäin tai sikin sokin sekaisin? Entä olisiko sinusta oikeasti, sydämesi pohjasta ok, jos tuossa sinun visiossasi oma tyttösi/poikasi valitsisi seksityöläisen ammatin? Entä jos ilotytön tai -pojan ammatti olisi esittämälläsi tavalla hyväksytty (eli työlainsäädännön piirissä), pitäisikö prostituution mahdollisuudesta puhua koulussa muun ammatinvalinnanohjauksen yhteydessä?

    • Juu, kyllä se toimisi toisinkin päin! Niin ja miehille miehiä ja naisille naisia… Kyllä vain! Miksi ei? Minä ohjaan lapsiani, mutta he tekevät omat valintansa. Voihan heistä tulla rikollisiakin?
      No, ei nyt kuitenkaan aleta liioittelemaan, sillä eihän se mikään helppo
      ”ammatti” ole. Kukin tyylillään, ilman että aina pitää olla sormella
      osoittamassa.

  3. Aamen! Olen kanssasi herttaisesti jalleen kerran samaa mielta. Ma maksan siita etta tuntematon ihminen leikkaa mun tukan, hieroo mun kropan, siivoo mun kampan ja hoitaa mun lapsia. Miksen ma myoskin maksaisi hyvasta panosta, jos sellaista ei kotona saisi? Kannatan sellaista spa-tyyppista hotellia, josta voisi huoneen lisaksi etukateen tilata vaikkapa pedikyyrin, kuppauksen ja 25-vuotiaan flirttailevan hyvapeppuisen kantakirjaorin. Semmoiseen hotelliin kun tekisi viikonloppumatkan niin jo taas jaksaisi arkea vahan aikaa.

    • Marianne! Just näin! Se hyvä pano on niin eliksiiriä! Näkee näitä puuteen alhossa kulkevia, niin miten tekis hyvää, ku pääsisivät joskus saamaan, vois nousta hymy huulille 🙂 Sellain Very Happy Spa olisi ihan ok!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s