Varoitus: Sisältää kirosanoja !!!


Eilen minä lankesin. Juuri kun oli niin kiva päivä, niin minä perkele lankesin. Vitunvitunvittu! Laitoin viestin Jerrylle, ihan vaan kysyäkseni kuin sen harrastusjutut sujui ja kertoakseni kuinka meillä sattui kaikkea mahollista. Ihan oikein hölmönä ajattelin, että hän nyt sitten jotain kertoo. Vaan ku ei! Siis, miten minä taas olin hölmö, ihan saatanan kaheli! Yritin vain siksi, että voisimme olla kavereita, edes jonkinlaisessa suhteessa, koska joudumme väistämättä näkemään, mutta…  Miten kauan pitää juosta seinään, ennen kuin tule ovi vastaan?????

Toisaalla taas minua pommitetaan kaiken aikaa. Ihanat ja vähemmän ihanat miehet ovat kiinnostuneita. Minä kun en kuitenkaan miestä kaipaa, en edelleenkään. Minulla on ihan hyvä olla itekseen! Se on totinen tosi. Jerry oli se mies, joka vaan tupsahti elämääni, mies jonka kanssa olisin viihtynyt, halunut viettää aikaa, ehkäpä jopa jonkinmoiseen suhteeseenkin. Hän, se saatanan mies, jonka jalkojen alta olisin maata suudellut, vittu ei minua halua. Millä hemmetin ilveellä alkaisin sen jo tajuta! Kun on sydän pehmennyt, niin pää on puuta…

Jerry perkele, antoi taas aihetta olla siipi maassa. Loukkasinko häntä niin verisesti, vain kertomalla sen, miten paljon on minulle pahaa mieltä aiheuttanut? Kyllä varmaan, sillä eihän se ole hänen vikansa. Miksi minun piti häntä loukata, jota eniten rakastan? Kun yleensä kohtelen kaikkia sillai, etten aiheuttaisi pahaa mieltä. Jerryä en… Miten me voidaan toimia, tavata syksymmällä, kun meidän on väkisinkin oltava samoissa porukoissa, jos hän  on nyt minuun niin loukkaantunut? Siis, miten helvetissä sitä voi olla edes kaveri??? Minulla on kyllä kaikki konstit ja keinot vähissä.

Voimmeko olla niin, kuin emme olisi koskaan tavanneetkaan???? Voijumalauta, minä en jaksa näitä ihmissuhteita.

 

Anteeksi 😦 Kyllä minä selviän! Kuivaan naamani, puren hammasta ja perkele, nousen ylös ja jatkan matkaani!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s