Taisin onnistua


Kyllä on oleminen! Ihan perseestä. Joudun siis tekemään kaikkeni, etten miettisi Jerryä. Kirjan lukemisestakaan ei tule mitään, kun menee ihan sumuksi. Aamulla kesken meikkauksen, tulvahti vedet silmiin. Autolla ajokin on yhtä usvaa…

Jerry ei vastannut viestiini mitään – ei sanaakaan! Se kertoo siis kaiken! Taisin päästä hänestä 😦 Silti minulla on helvetillinen ikävä, ihan kamalan kurja olo… Illalla minä vielä avauduin Vertille, kerroin hänelle, millanen kesä minulla on ollut, koska olen pääasiassa ollut niin surullinen ja miksi. Kyllä hän sen tiesi, koska olen juuri Jerryn takia torpannut hänet. Hän oli sitä mieltä, että minun on nyt surtava Jerry pois – nimenomaan pois, jos ei mies hyvän päälle mitään ymmärrä 🙂 Vertillä on iso sydän!

Niin ja Vertti on niin oikeassa, kun vaan minä saisin surtua, niin että se suru poistuisi 😦 Lisää kaikkea toimintaa vaan! Sitä olen haalinutkin. Tänä iltana on taas yksi keikka!

2 thoughts on “Taisin onnistua

  1. Poissa silmistä, poissa mielestä ei aina toimi. Jos et koko miestä näkisi todella pitkiin aikoihin, et viestittelisi etkä olisi missään yhteyksissä niin kai se jossain vaiheessa helpottaisi.
    Niinpä niin, edelleenkin on helppoa heitellä tällaista – itse oisin ihan samalla lailla toiminut kuin sinäkin…

    • Niinpä – meidän on ihan sula mahdottomuus olla kohtaamatta, koska meillä on sama harrastus. Silti, yritän parhaani.
      Olen saanut neuvoja tosi paljon – ihmisiltä, jotka eivät ole rakastuneita tai niin herkkiä kuin minä, ihmisiltä, jotka eivät tunne minua, saati Jerryä! Jerry on haukuttu ihan pataluhaksi, vaikka on maailman ihanin ihminen 🙂 He-he, mitäpä muutakaan, kun olen niin koukussa siihen!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s