Jutut yli laidan


Hyvin menee…no ei mene! Miksi minä aina teen niin kuin EI pitäisi ????

Viestiteltiin eilen Jerryn kanssa ja enkös minä sitten paukuttanut kaiken hänelle 😦 Kaadoin koko paskan hänen niskaansa. Olin jotenkin vaan niin täynnä, että ylihän se keitti. Kerroin, kuinka kitkerä olen, kun se hänen edellinen nainen sai niin paljon enemmän kuin minä. Minä, joka en omasta mielestä ole ollut hänelle paha, olen saanut häneltä enimmäkseen pahaa mieltä 😦 Kerroin senkin, että saan hänestä pitkäkestoisen ja ihan kamalan kankkusen! Etten ymmärrä, miten minun tulisi tehdä, käyttäytyä, koska aina menee väärin! Hän oli 😦 Sitten kertoi, ettei hänkään tiedä… ei tiedä miten olla, koska ei missään nimessä haluaisi tuottaa minulle pahaa mieltä. En ollut ollenkaan itseeni tyytyväinen, miksi en osaa pitää mölyjäni mahassani…

Just! Kaikki johtuu vaan siitä, että minä olen se rakastunut(voi vittu, mikä riesa!) ja hän ei. Se yhtälö ei tule toimimaan, ei millään lailla. Taas tulin siihen tulokseen, että minun on oltava tapaamatta häntä, yritettävä elää elämää ilman häntä, löytää se entinen elämä, ennen Jerryä takaisin. Jos onnistuisin siinä, ehkä me voisimme joskus kohdata.

Vaan ennen sitä on kohtaaminen! Tänä iltana! Jerry tulee meille! Hän itse sitä ehdotti… Olen ilmoittanut jo lapsille, että tänä iltana ei sitten tarvitse olla kotona 😉 Hah, mitään EI tule tapahtumaan, mutta meidän keskustelut eivät kuulu muille(paitsi että kerron täällä n.50%), etenkään lapsille tai jos lapset olisivat paikalla, mitään keskustelua ei olisi. Voi olla ettei nytkään, sillä pelkään ihan kuolemakseni, etten pysty juttelemaan enää Jerrylle, ilman että alan itkemään. Pelkästään hänelle viestin kirjoittaminen nostaa tunteet niin pintaan, että on siinä oleminen (ja naaman kuivaaminen).

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s