Halaus!


Kylläpäs se onni potkii minua – naamalle! Siis, kohtalon ivaa, mutta tänään ei sitten eletty käsikirjoituksen mukaan 😦

Alkuperäinen ajatus oli siis se, että Jerry tulee meille illalla, kun minä pääsen töistä. Niin, että saamme olla hetken kaksin, koska lapsille olin ilmoittanut, että voivat ystävällisesti olla sen aikaa poissa. Ei onnistunut! Miksi? Siksi, että Tytsä ilmoitti iltapäivällä minulle, että Vävykki tulee iltalomille ja he ovat meillä, juuri siihen samaan aikaan kun minä olisin ollut Jerryn kanssa. Sanoin, ettei käy, niin Tytsä alkoi kiukutella ja syytellä, kuinka minä(ja etenkin Jerry) ei  ajatella/ymmärretä ollenkaan lapsia. Kiva syyllistäminen yms. ja niin aloin järjestellä asioita. Kyllä vitutti! Siis se, että olin jo niin asennoitunut tapaamaan hänet! Laitoin Jerrylle viestiä ja että mitäs nyt? Niin mitä – luulin, että hän olisi ehdottanut minua tulemaan hänen luokseen, mutta ei – hän tuli luokseni töihin, koska minulla se korjaustarpeessa oleva juttu oli jo siellä. Korjasi sen työpöytäni ääressä ja meni pois…. Juu, ei juteltu!

Mitä kuitenkin tein, niin halasin! Kun mies istui siinä minun jakkaralla, en voinut vastustaa sitä, vaan halasin, sillai ihanasti takaapäin, laitoin kädet hänen kaulaansa ja painoin pääni hänen olkapäälle. Voi hemmetti, sitä ei kukaan käsitä, miten täynnä hellyyttä minä olen häntä kohtaan. Ei pannut hanttiin. Silti hän oli niin apea tai jotenkin poissaoleva. Ymmärrän sen, sillä paukutin hänelle eilen ehkä hiukan liikaa.

Hän meni kuitenkin pois. En tiedä, näemmekö enää. Varmasti meidän harrastuksissa, mutta tuskin muuten. Meillä ei oikeastaan ole enää mitään syytä, paitsi että hänellä on pari minun kirjaani, mutta en ole ollenkaan varma, haluanko niitä enää takaisin. Hän taisi unohtaa ne tai sit… No, olkoon, voinhan kertoa, että voi pitää ne.

Koska minulla on niin saamarin paha mieli(alkaa olla aika normaali olotila), niin vielä laitoin hänelle viestin. Pyysin anteeksi, että olen loukannut, sillä se on vain rakastuneen naisen oikuttelua, sellaisen, joka on torjuttu, hylätty. Lupasin jättää hänet nyt rauhaan ja alkaa etsiä sitä entistä itseäni, jonka olen kadottanut.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s