Juuri kun kaikki olisi mennyt niin….


Ukkosesta ja ihan kaikesta muustakin, olin eilen jokseenkin kiukkunen! Odotin, että pääsin kotiin ja mikä onni ja autuus, kun siellä ei ollut ketään paikalla. Riisuin hikiset vaatteet, tein pari voileipää ja raikkaan vichymehudrinkin ja asetuin sohvalle kirjan kanssa ja päätin unohtaa kaiken ympärillä olevan maailman! Olipas ihanaa! Kunnes….

…luuri soi! Otin sen ja katsoin, että ei perkele, Jerry! Miten se saattoi, juuri kun minulla oli niin hyvä olla, niin sen on aina pakko saada minut suunniltaan. Kiroilin pahimmat ulos ennen kuin vastasin: – Nih! Hän oli niin ihanan iloinen, hauska ja reipas, siis ihan kaikkea tosi mukavaa. Minä en. Hän kysyi, olenko töissä? – En. Olenko pahassa paikkaa? – En! Olenko suuttunut hänelle? – Olen!(voi perse, miksi sanoin sen???) Hän vaan nauroi ja kertoi asiansa, joka koski erästä korjaushommaa, mihin osa oli tullut. Niinpä tietenkin, juuri kun vähiten halusin häntä tavata, niin totta hitossa kaikki menee persiilleen! Kun hän oli sen kertonut, kuittasi loppuun, että jos minä soittaisin hänelle, jahka olen leppynyt. Voi ei, kun minä en lepy, minä en halua leppyä, minä en halua tavata sitä niin ihanaa miestä! Keräsin itteni kasaan ja laitoin viestin, missä kerroin vaan, että miten ehkä saattaisimme toimia ja miten hänellä olisi aikaa???(oli ihan pakko, koska hänellähän ei ole ollut aikaa minulle aikoihin). Siihen hän vastasi nimittäen minua Kiukkuiitaksi 😉 Ilmoitti aikoja, joka perhanan päiville! Olin niin kitkerä, että vieläkin kiukkusin, että katos perkele, kun aikoja alkaa löytyä. Eka aika olisi ollut heti eiliselle. Onneksi en saanut sitä sattumaan, kun se, mitä korjataan, koskee kolmattakin osapuolta ja sitä ei saatu kiinni. Onneksi. En olisi jaksanut tavata Jerryä.

Olin todella väsynyt ja nukahdin. Kun heräsin, menin koneelle. Jerry on minulta näkymättömissä. En halua nähdä häntä missään muodossa. Vaan, hänpä jo huhuili minua siellä viestien puolella. – Saako puhutella? – Voithan yrittää… Niin, me sitten sovimme tapaamisen huomiselle. Kerroin myös sen, että ei sitten edes yritä olla ihana, pienellä vaivalla voisi olla edes pikkasen vittumainen, koska minä vaan en kestä enää häntä! Lupasi yrittää parhaansa ja aloittaa treenaamisen heti. – Parempi niin, sillä muutoin en takaa seurauksia, varoitin minä.

Niin, että kylläpäs menee hyvin ! Kohtalon ivaa! Juuri kun olin niin päättänyt ja omasta mielestä saanut lietsottua itseni hyvään alkuun. Nyt olen vaan kiukkuiita…entistä hölmömpi, koska Jerry vaan nauroi minulle 😀 Olen minä sentään ”huvittava”…

 

6 thoughts on “Juuri kun kaikki olisi mennyt niin….

  1. Tota, mä luulen, että parasta olisi, jos pystyisit edes esittämään välinpitämätöntä ne pienet hetket, jolloin joudutte olemaan tekemisissä. Tulee sellainen olo, että Jerry nauttii täysin siemauksin sekä positiivisista että negatiivisista tunteistasi häntä kohtaan.

    • Juu, minäkin treenaan, osaakseni olla mahdollimman viilee… Kunpa onnistuisin, mutta pahoin pelkään… ja Jerry lukee minua kuin avointa kirjaa. Jos vaan selviän siitä, niin sitten ei pitäisi enää olla mitään….

  2. No voi sun helvetti sentään. Ei vaan anna sun olla rauhassa ja piina on taas valmis!

  3. Miksi mulle tulee aina enemmän sellainen olo, että tuo mies on narsisti. Sun kiusaamisesi tuntuu olevan nykyisin hänen elämäntehtävänsä. Toivottavasti jaksat todella olla välinpitämätön häntä kohtaan kun tapaatte. Voimia taas!

    • Ole huoleti, minä uskoisin tuntevani kyllä narsistin, sillä olen niihinkin törmännyt. Jerry on ihan liian kiltti, ollakseen narsisti. Tiedän, että hän tykkää minusta, mutta ei niin kuin minä hänestä. Sen kanssa tasapainoilu ei ole kummallekaan helppoa. Tekee niin tai näin, aina tuntuu menevän väärin. Itse luulisin, että jos saisin häneen hiukan etäisyyttä, voisimme olla kavereita – joskus?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s