Äly hoi, älä jätä!


Sainhan minä viikonlopun kunnialla päätökseen. Laitoin Jerrylle viestejä ja hän vastasi. Olin niin vihainen, ja siis kaikkea mahdollista, että oksat pois. Kiukuttelin sitten oikein antaumuksella. Ilmoitin, etten nyt halua nähdä häntä vähään aikaan, koska tarvitsen aikaa, saadakseni itseni kasaan. Niin ja en häneltä lempeä anele, ennemmin vaikka pureskelen loppuikäni kynsiäni. Juuh, paljon oikein hyviä päätöksiä ja minä, joka olen sitkeä ja periksi antamaton, olen heti valmis pyörtämään kaiken, jos ja kun vaan Jerry sormeaan koukistaa. Eilisen illan olin omissa harrastujutuissani, mitkä koskevat myös Jerryä. Koska meillä on niistä yhteisiä ”salaisuuksia”, oli minun pakko illalla sille raportoida…

Siis, kaikesta huolimatta, meillä on ystävyys. Paljon yhteisiä jaettuja juttuja. Kaikki olisi niin mahottoman hyvin, jos meidän välillä ei olisi sitä vitun latausta! Jos hän ei joka jumalan kerta härnäisi minua ja jos minä en olisi niin pohjattoman rakastunut! Jos minä olisin järkevä!!!! Hah, vaan kun en, miten sitä osaakin olla hölmö ja käyttäytyä niin, että ihan itseäänkin hävettää. Miten voi olla niin tunteiden vietävissä?

Kun iltamyöhiin ajelin kotiin, niin laitoin Jerrylle viestiä. Pysähdyin aina vastaamaan ja kyllä otti koville. Minä, aikuinen nainen, itkin! Vaikka kuin yritin itselleni tolkuttaa, että nyt ryhtiä, niin auttoiko? Ei!

Eilen päivällä jo kävi sellainen juttu, että vieläkin nolottaa. Laitoin lapsille ruokaa. Kaikki meni ihan putkeen, mutta kaadoin spagetit tiskialtaaseen! Mopo karkasi ihan käsistä ja aloin itkeä! Hitto, niistä spageteista, vaan koko tilanne vaan laukesi.

Kun sitten illalla vihdoinkin palasin reissuiltani kotiin ja kaikki lapset olivat siinä. Pelimieskin oli palannut pelireissultaan. He porukalla oikein kiusasivat minua 🙂 Sanoin sitten, ettei minua saa kiusata, kun muutenkin on niin paha mieli… – Ai siksi, kun kaadoit spagetit altaaseen 😀 Ihania lapsia ja ihanaa, kun kaikki olivat kotona! Ihanaa, kun kaikki oikeesti tiesivät, miksi minulla on paha mieli ja tekivät kaikkensa, saadakseen tunnelman kattoon!

Jerryn kanssa muuten lauantaina juttelimme, että pääsisin hänestä helposti eroon, jos hän ilkeilisi minulle – vaan kun ei, on minua kohtaan aina äärimmäisen kiltti ja kultainen. Pääsisin eroon hänestä, jos hän löytäisi jonkun, johon rakastuisi, ees joku panosuhde – mutta ei! Siis, tekee kaiken todella vaikeaksi. Pääsisin eroon hänestä, jos minun kohdalleni tulisi joku toinen, mutta sekin on ihan mahdotonta!

Lisäksi hän otti puheeksi sellaisenkin asian, että kysyi suoraan, olenko ollut herra X:n(kuuluu meidän harrastuspiireihin) kanssa? Tuskin tunnen koko herra X:ää. Katsoin häntä todella kummissani, että WHAT? – No, sinä olet sinkkunainen, miksi ei? Kiehuin raivosta, mutta koitin peittää sen. Olin hiljaa ja kerroin hänelle sitten ihan rauhallisesti, että oli miten oli, niin minä en ole ollut kenenkään kanssa, en koko meidän laajan alueen harrastuspiiriin kuuluvan miehen kanssa. – Olethan minunkin kanssa, vastasi hän. – Ai olenko? Katsoin häntä suoraan silmiin, kertoakseni, että minä hän minua pitää? Miesten nielijänä, munahaukkana? Kyllä, on minulla ollut rakastajia, mutta ei meidän kaupungista! Hän oli hiljaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s