Lauantai-illan huumaa!


Olihan melkoista huumaa! Pitkin päivää olin viestitellyt Jerryn kanssa ja kappas vaan, niin illan suussa hän tuli hakemaan minua ja lähdimme ajelemaan. Kävimme syömässä ja juttelimme kaikkea hauskaa, asiaa ja asian vierestä. Sivusimme sitäkin, miten koukussa olen häneen ja jos en olisi, hän menettäisi minut? Kävelimme kaupungilla ja meidät nähtiin yhdessä monessa paikkaa. Ihmettelin sitä, miksi haluaa julkisesti liikkua kanssani?

Päästään pikkuhiljaa asiaan eli siihen, millainen alemmuuden tunne minulla on! Olen kuin koira, joka heiluttaa heti häntää, kun vaan Jerry on lähistöllä. Läähätän ja kerjään huomiota. Siis voivittu! Jerry kiusasi minua koko illan, härnäsi ja ärsytti, ihan viimeiseen asti! Vei sitten kotiin, kun oli pari tuntia tehnyt minusta kaistapäätä. Ilmoitti syyksi, että vie minut kotiin, ennen kuin tapahtuu jotain ja sitten olisi vaan taas paha mieli? Suutelin häntä pikaisesti ja hyppäsin autosta, kuulin kun hän sanoi vielä Herkku!

Tulin kotiin ja olin niin täynnä pyhää raivoa, että olisin voinut särkeä jotain! Kävin niin kierroksilla, että se perhanan mies saa minut käymään kuumana ja leikkii kanssani. Lähdin vielä poikani kanssa ajelulle. Kun tulimme takaisin, menin sänkyyn ja yritin lukea. Ei onnistunut – miten sitä voikin olla niin kiukkua täys! Jossain vaiheessa nukahdin, mutta vain hetkeksi, sillä heräsin hiestä märkänä ja entistä kiukkuisempana. Nousin ylös, menin koneelle ja kirjoitin Jerrylle! Kerroin, kuinka hän kohtelee minua kuin halpaa lunttua ja pahinta on, että minä sallin sen! Miten alentavaa ja nöyryyttävää se on. Juoksen vaikka metsään, hakkaan päätä puuhun niin kauan, että lakkaan… Niin, että jos herkeen rakastamasta, on Jerry menettänyt osan minusta, ehkä jäljelle ei jää mitään!

Siis, tämä ihan vain pähkinän kuoressa. Jos saan tämän päivän kunnialla päätökseen, voin onnitella itseäni!

2 thoughts on “Lauantai-illan huumaa!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s