Yksinäinen mies


Kun rakkaus astuu ovesta sisään, ystävyys lentää ikkunasta ulos!

Näin on joku ”viisas” joskus sanonut. Nyt kun olen niin toivottoman rakastunut Jerryyn, en on juurikaan ystäviäni tavannut. Muutaman olen ääriään myöten kuormittanut suurella sydänsurullani ja sitten en vaan jaksa puhua muille mitään. Niinpä olen ollut hyvin paljon itekseni ja purkanut kaiken täällä blogissani, jopa niin että alkaa itteänikin ärsyttää – minä itte!

No, onhan minulla Pien Mies, joka kulkee mukanani, jos en halua ihan itekseni lähteä. Eilen olimme kesäteatterissa. Hän on minulle juuri se paras seuralainen. Huolimatta nuoresta iästään, hän kykenee erittäin oivalliseen keskusteluun. Eilenkin hän kotimatkalla aloitti keskustelun nykyajan ja entisajan autojen moottoreista ja niiden korjaamisvaihtoehdoista.

Kesäteatteriesitys oli loistava! Kun se oli ohi, olin Pienen Miehen kanssa sieltä poistumassa, niin eräs mies loikki kovaa kyytiä luoksemme. Hän on mies, joka on työapaikallani asiakkaana. Vuoden aikana olen törmännyt häneen monissa eri tilaisuuksissa. Aina hän tulee juttelemaan ja aina hän on yksin. Pien Mies on nimittänyt hänet Yksinäiseksi Mieheksi. Joka kerran hän tulee juttelemaan tai samaan kahvipöytään.

Eilen hän kysyi Pieneltä Mieheltä, että onko hän teatterifriikki? Ennen kuin Pien Mies kerkesi vastaamaan, niin minä kerkesin ja kerroin poikani olevan minun kavaljeerini. Mitä mies siihen??? – Jätä poika seuraavalla kotiin ja soita minulle! Olin sanaton…

Kun pääsimme autoon, sanoin Pienelle Miehelle, että ymmärtääkö hän nyt, miksi on tärkeää, että hän kulkee mukanani??? Juu, kyllä hän ymmärsi. Tartten aina ”esiliinan” vaikka haluaisin kulkea iteksenikin.

Verttikin on ehotellut tapaamista! Mikäs siinä, seksiä olisi tarjolla. Olisi valmis jopa tulemaan luokseni tänne, tähän kaupunkiin. Melkein jo suostuin, himoissani, mutta sitten ei! Minä en voi! Vaikka en saa Jerryä, en huoli muitakaan. Huomiseksi Vertti ehdotti tapaamista… Järjestin itselleni pari menoa, joten koko päivä buukattu, ettei millään ehi mitään muuta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s