Naurattaa…


Olen ollut harrastusteni parissa. Tomin kanssa. Olimme jo perjantaina yhdessä tilaisuudessa hoitamassa kahvitusta. Kun olimme kaikki saaneet valmiiksi, niin meille jäi aikaa jutella. En kuitenkaan maininnut sanallakaan Jerrystä, vaan juttelimme niitä näitä. Paikalle pöllähti Tomin tytär miehensä kanssa ja kuittasi, kuinka me vaan flirttaillaan, että he jo autosta pitkään seurasivat 🙂 Heh-heh! Nimenomaan.

Eilen oli sama juttu. Tom tuli minua hakemaan ja kun astuin autoon, hän oli puhelimessa! Jerryn kanssa. Saamarin Tom! Oli tavannut Jerryn aiemmin ja Jerry oli kertonut olleensa minun kanssa ajelulla. Niinpä hän, meitä kiusatakseen, soitti Jerrylle juuri kun tuli minua hakemaan. Sanoi ensi töikseen Jerrylle, että arvaas kuka istui juuri kyytiin? – Sinun eilinen panokaveri 😉 Minä uhkasin tirvasta turpaan, niin Tom vaan nauroi, että turpaan tulee molemmista päistä 😀

Matkalla sitten juttelin Tomille Jerrystä. Siitä kuinka en ymmärrä, miksi härnää minua ja mitä minun tulisi tehdä. Tom vaan nauroi ja sanoi, ettei puutu rakastavaisten kotkotuksiin. Hän kiusaa vaan ja sitten sivulauseessa aina toteaa, ettei meistä tulisi mitään, ikäeron vuoksi!

Se siitä! Eilen oli muuten ihan Jerrytön päivä. Tänään on vaihdettu yhdet viestit ja luulen, että saattaa olla niin kiireinen viikko tiedossa, ettei vaihdeta muutenkaan – mitään!

PS. Töissä oli pientä vipinää, kun Ihana Työkaverini tuli lomalta ja jutut jatkuivat siitä, mihin jäätiin, kun viimeksi erosimme – siitä, kuinka kovin hän minua haluaa…

2 thoughts on “Naurattaa…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s