Viestit kulkee


Siksakkia menee! Kun kykenen siirtämään hetkeksi Jerryn sivuun, niin olen taas oma itseni, varma ja ihan kelpo tyyppi, naurattaa oikein.

Vaan, sitten tulee hetki, kun Jerry tulee mieleen, niin en osaa edes autoa ajaa. Peilistä katsoo väsynyt ja wanha nainen. Kyvytön ihan kaikkeen. Teen todella töitä, etten ajattelisi  koko miestä! Silti, se ei ole helppoa, koska hän laittaa minulle viestiä…

Kun olin tänään koneella, mietin juuri sitä, miten olisi kivaa laittaa hänelle viesti, kysyä mitä kuuluu(ihan kamala ikävä), jutella kaikkea, niin kuin aina ennenkin. En kuitenkaan tehnyt sitä vaan keräsin itteni kasaan, että minä en sorru! Bling! Silloin häneltä tuli viesti. Halusi jutella kanssani eräästä asiasta, kysyä neuvoa. Kun asia eteni, huomasin, ettei hän mitään neuvoja tarvinnut. Oli ihan jyvällä, mutta silti…

Jatkoimme jutustelua kaikista muistakin asioista, paitsi meistä! Silti se vaan tuntui tosi hyvältä. Kun ei puhu siitä, miltä tuntuu, niin pääsee helpommalla. Olen ollut aika onnellinen siitäkin, että eilen ja tänään en ole maininnut sanaa Jerry, kenellekään! Vaikenen siitä, koska niin on parempi. Ehkä hänkin voisi vaieta?

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s