Itseni etsintää !


Etsin itseäni! Sitä ihmistä, joka tiesi mitä tekee ja joka nauroi kaikelle. Johonkin se on hävinnyt, mutta jahka löydän sen, halaan sitä ja pidän juhlat! Minulla on ikävä sitä, sillä tämä outo ja epävarma itseni on ihan sukasta!

Olen hyljeksinyt muita ihmisiä ja sillä on seurauksensa. Tai olen vaan niin herkillä, että huomaan nyt sitten, mitä olen saanut aikaseksi. En ole kertonut joillekin surustani ja sen johdosta minut on jätetty ulkopuolelle. Vuosia käytiin porukalla eräissä tapahtumissa ja nyt minua ei enää pyydetty mukaan. Totesin sen, mutta en osanut siitä edes harmistua, sillä ainahan olen osanut käydä iteksenikin, mikä on vieläpä helpompaa ja vaivattomampaa.

Sitten – joitakin olen kuormittanut rasittavuuteen asti murheillani. Kun vielä tarkastelen tätä murheeni aihetta hiukan ulkopuolelta, se on äärimmäisen typerä! Kuka jaksaisi loputtomiin kuunnella, kuinka sydämeni on särkynyt?? En minä ainakaan. Niinpä olen tehnyt eräänlaisen päätöksen! En puhu Jerrystä enää kenellekkään! Eilen onnittelin jo itseäni siitä, että kun Tom soitti, en puhunut sanaakaan Jerrystä!

Itse asiassa, olen jo nähnyt sen minun entisen minäni, mutta en niin läheltä, että saisin kiinni, otteen. Joku päivä se tapahtuu. Jerryä minä en voi haudata, vaan minun täytyy löytää jokin keino, millä käsitellä häntä…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s