Ei saa vituttaa !


Jos sanoo, kertoo ja avoimesti myöntää, että vituttaa, niin onko se väärin? Kyllä se siltä tuntuu. Ei saa vituttaa, ei saa kiroilla, ei saa sitä, ei saa tätä !!!

Kyllä saa, minä olen antanut itselleni luvan ihan kaikkeen! Olen aina sanonut, että kun minua vituttaa, niin yleensä ei kauan. Kerron sen, kiroilen ja meutuan ja pian se on ohi ja kaikki on taas ennallaan. Kyllä minusta huolestuttavampaa on se, kun on ihmisiä, joilla on sellainen kestovitutus aina päällä ja he sitten oikein huokuvat sitä ympäristöönsä. Niille ei sanota mitään, saavat myrkyttää kaiken.

Jos minä kerron, miten vituttaa, ni jo ollaan toppuuttelemassa. Ihan niin kuin olisin jotenkin poikennut polulta? Täytyy olla cool, ainakin näyttää siltä ja peittää mahdollinen vitutus. Niin, ja jo sana vitutus saa ihmiset takajaloilleen. Minä käytän sitä, koska se parhaiten kuvaa sitä olotilaa, mitä se onkin. Jokin ketutus tai pänniminen kun on ihan pliisua vitutuksen rinnalla.

Minulta kysyttiin, olenko herkästi vittuuntuva?? Hah, niinkin voisi sanoa, riippuen tilanteesta. On asioita, mistä vittuunnun heti ja feidaaminen on sellainen! Pyrin itse aina olemaan sanojeni takana ja pitämään sovituista kiinni, enkä ikinä hyväksy sitä muilta. Olen tiukkis, mutta en voi sille mitään.

Feidaamista tapahtui eilen perhepiirissä, mistä en nyt jaksa sen enempää kertoa, muuta kuin että minun iltani meni taas ihan ketuiks. Vittuunnuin! Erittäin hyvä aika vielä sille, koska naisena minulla on nyt erityisen herkkä vitututuskausi. Kun minä vittuunnun, haluan olla yksin ja purkaa sen johonkin. Koska kotona ei voinut olla yksin, lähdin ulos. Otin auton ja kävin imuroimassa sen. Sen jälkeen ajelin sillä 15km:n päähän kahville. Kummasti alkoi helpottaa 🙂

Myöhemmin illalla, Jerry alkoi viestitellä…(miksi ihmeessä?). Olin laittanut naamikseen, että vituttaa ja halusi tietää mikä? Olisi mieli tehnyt sanoa, että arvaa vaan, mutta en tehnyt sitä. Kerroin sille feidaamisesta ja hän kysyi, tarkoitinko häntä… (siis kyllä, häntäkin!!!) Ehei, en kertonut niin. Olen loputtomiin kiltti hänelle, vaikka sisukseni huutaa ihan kaikkea muuta. Olisi mieli tehnyt laittaa, että vittuuks kyselet ja kyllä, olet feidaaja ja kyllä, tarkoitin sinua(kin) ja jättäisit minut nyt rauhaan! Vaan kun en 😦 Sen takia nukuin yöni rauhattomasti. Minähän valehtelin Jerrylle, kaunistelin asioita. Olisin ihan hyvin voinut kertoa, kuinka juuri hänen takiaan olen hukannut itteni ja keräilen kasaan sitä, mitä jäi, kunhan vain löytäisin osaset paikoilleen. Oma vika, miksi jätin hänet näkyville 😦

Oisinko kuitenkin jo toipumassa, sillä aina ennen kun Jerry laittoi minulle viestiä, sydän oikein läpätti, nyt ärsyynnyin…

2 thoughts on “Ei saa vituttaa !

  1. Hah, selkeästi olet toipumassa. Vitutus on jo selvä merkki siitä, että jaksaa tuntea muutakin kuin tuskaa. Hyvä juttu! Ja kyllä jokaisella on oikeus välillä oikein vittuuntua ympäristöönsä. Sitä ei vain yleensä silloin ympäristö ymmärrä. Ainakaan meillä!

  2. Köpöttelevin askelin kohti suurta päämäärää, normaalia elämää, oujeah!
    Ymmärrys tuntuu olevan kateissa monelta alueelta…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s